دستیاران ایرانی اسکوچیچ مشخص شدند

دستیاران ایرانی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از چند وقت از بلاتکلیفی در آمد و سرمربی آن مشخص شد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات که سابقه هدایت تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان را در کارنامه داشت چندی پیش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال از همان ابتدا باعث شد تا برخی نسبت به این انتخاب واکنش نشان دهند و حضور او در تیم ملی را برای موفقیت دوباره ملی‌پوشان در راه رسیدن به جام جهانی فوتبال کافی ندارند اما حالا قرار است و در کنارش دو دستیاری را داشته باشد.

او پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کارش را به طور جدی آغاز کرد و از همان ابتدا در تمرین برخی تیم های لیگ برتری هم حضور پیدا کرد و با نظارت دقیق بر عملکرد بازیکنان نشان داده که عزم جدی برای موفقیت تیم ملی ایران دارد.

پرسپولیسی ها در تیم اسکوچیچ قرار گرفتند

حالا شنیده شده که او دستیارانش را هم انتخاب کرده است و تنها نیاز به چند موافقت باقیمانده تا کار دستیاران او به طور رسمی در تیم ملی فوتبال آغاز شود.

گفته می شود وحید هاشمیان و کریم باقری گزینه های مد نظر اسکوچیچ برای مربیگری در تیم ملی هستند اما ظاهراً هنوز این اتفاق به صورت قطعی رخ نداده است و موافقت مدیران باشگاه پرسپولیس برای جدایی کریم باقری رخ نداده است.

کریم باقری پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مربی مشغول بوده است و وحید هاشمیان هم در دوران ویلموتس به عنوان مربی تیم ملی در کنار او فعالیت می‌کرد.

جام جهانی ششم از راه می رسد؟

حالا انتظار می رود تا احتمالا با حضور این نفرات در کنار اسکوچیچ تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در مسابقات پیش رو و در راه رسیدن به جام جهانی فوتبال برای ششمین مرتبه در تاریخ ششم موفق باشد.

شاگردان اسکوچیچ باید در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی چهار بازی دیگر برابر تیم های فوتبال هنگ کنگ کامبوج بحرین و عراق انجام دهند و با کسب امتیاز های لازم و کافی از این دیدارها جواز صعود به دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی را کسب کنند.

انتهای پیام /