ائتلاف 2 گزینه ریاست فدراسیون فوتبال برای تاج برداری کامل

3 نامزد اصلی فدراسیون فوتبال گزینه های اصلی ریاست محسوب می شوند که هر کدام برای حضور پر قدرت در انتخابات برنامه ریزی کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است روز 25 اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

نامزد های انتخاباتی در روز های اخیر جلسات مستقیم و غیر مستقیمی با رقبا داشته اند و در نهایت 2 کاندیدا در یک جهت گام بر می دارند و در یک موضوع با هم مشترک هستند.

برچیدن دار و دسته مهدی تاج از فدراسیون فوتبال دلیل مشترک این دو نامزد است که باید با شرایط هم کنار بیایند.

حبیب کاشانی، مهدی نبی و حسین قریب گزینه های هستند که در روز های اخیر شانس بالاتری برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال دارند.

مهدی محمد نبی ، دست پرورده تاج

مهدی محمد نبی فردی است که سال ها در فدراسیون فوتبال شاغل بوده است و با دوره های مختلف این فدراسیون کار کرده است و به نوعی دست پرورده مهدی تاج محسوب می شود و گزینه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم تلقی می شود.

حبیب کاشانی ، گزینه اصلح

حبیب کاشانی گزینه ایست که در راستای اصلاح فساد در فوتبال بیشتر توصیه می شود و برخی از افراد که در نهاد های مختلف غیر ورزشی حضور دارند این گزینه را اصلح تر از دیگران می دانند هر چند که بیماری حبیب کاشانی (عمل قلب باز) شاید او را به سرنوشت مهدی تاج دچار کند.

 حبیب کاشانی
حبیب کاشانی

حسین قریب ، گزینه وزارت ورزش

حسین قریب دیگر نامزدی است که گفته می شود وزارت ورزش و جوانان روی او نظر دارد اما تردید این فرد هنوز برای حضور وجود دارد چرا که نمی خواهد سرنوشت 8 سال قبل دوباره برایش تکرار شود و وزارت ورزش و جوانان هم کمی دست به عصا از او حمایت می کند و شاید منتظر است تکلیف نامزدهای دیگر مشخص شود و بعد از آن در مورد گزینه نهائی اش تصمیم بگیرد .

حبیب کاشانی و دکتر قریب اگر چه در ظاهر با هم رقیب هستند اما نکته مشترک این دو گزینه نبودن عوامل مهدی تاج است هر چند که به ظاهر مهدی تاج از کاشانی حمایت خواهد کرد.

ائتلاف ناخواسته علیه عوامل منتسب به تاج به وقوع پیوسته است و سازمان بازرسی هم در تدارک یک اقدام وسیع برای جلوگیری از حضور بازنشستگان در تمام پست ها یعنی نایب رئیسی اول تا سوم ،دبیر کل و ریاست فدراسیون فوتبال است که به نوعی باید تاج برداری با این روال را در حد اکمل دانست مگر اینکه در نهایت این بازی چرخ دیگری بخورد و یکی از نامزد ها دبه کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: شکوری: خودمان خواستیم تاریخ انتخابات تغییر کند 
ورود سازمان بازرسی به انتخابات فدراسیون فوتبال