لیگ قهرمانان اروپا | دورتموند – پاری سن ژرمن / بازگشت توخل به وست فالن با اندیشه پیروزی

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیداری حساس و جذاب بین دورتموند و پاری سن ژرمن آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیداری حساس و جذاب آغاز خواهد شد. دورتموند و پاری سن ژرمن در وستفالن به دیدار هم می‌روند.

انتقام توخل

جذابیتهای تقابل دو تیم هجومی را اما یک مورد حاشیه ای,بیشتر خواهد کرد.رویارویی توماس توخل با تیم سابقش بورسیادورتموند از فاکتوری ویژه دارد. توماس توخل بعد از جنجال بمب گذاری در مسیر اتوبوس باشگاه دورتموند و حذف بروسن‌ها از لیگ قهرمانان، با مدیریت دورتموند دچار مشکل,و از باشگاه اخراج شد. دیدار با دورتموند می‌تواند برای توخل به نوعی اثبات شایستگی خود و انتقام از مدیران دورتموند تلقی شود.

فرصت آخر فاوره

در سوی دیگر لوسین فاوره سوئیسی سرمربی دورتموند جایگاه مطمئنی در وست فالن ندارد و حذف دورتموند شاید پایان کار او در دورتموند باشد,علی الخصوص اینکه مربی تیم مقابل توماس توخل است که شکست مقابل وی برای مدیران دورتموند قابل تحمل نخواهد بود.

آخرین تقابل دورتموند و پاری سن ژرمن به فصل 2010/11 لیگ اروپا بازمی‌گردد. دو تیم در گروه J این مسابقات حضور داشتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید.

دورتموند در مرحله گروهی در بازی آخر و به لطف نتیجه دیدار اینتر – بارسلونا و با چاشنی شانس به دور حذفی صعود کرد اما پاری سن ژرمن صعود مقتدرانه ای داشت و موفق شد بالاتر از رئال مادرید از گروه خود بعنوان صدرنشین صعود کند.

بدون تردید ارلینگ هالند ستاره گلزن و نروژی دورتموند که اولین بازی خود در چمپیونزلیگ را با تیم آلمانی تجربه میکند,امید اول لوسین فاوره برای فتح دروازه کیلور ناواس خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا میتواند در UCL هم مانند بوندسلیگا آتش بازی براه اندازد؟

در اردوی PSG اما تا دلتان بخواهد مهره هجومی در اختیار توخل خواهد بود. حتی غیبت احتمالی نیمار بدلیل مصدومیت جزیی, با وجود امباپه, کاوانی و ایکاردی, جای نگرانی برای توخل نخواهد داشت.

این دیدار سه‌شنبه، 29 بهمن 1398 هجدهم فوریه 2020 درساعت 23:30
در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به قضاوت متئو لاهوز از اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: رئال و منچسترسیتی، اتلتیکو و لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 
 شوخی زیدان درخصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ اگر با لیورپول روبرو شویم حذفشان می‌کنیم