لیگ قهرمانان اروپا | اتلتیکومادرید – لیورپول / بازگشت به واندا متروپولیتانو پس از گذشت ۲۶۰ روز از قهرمانی قرمزها , دوئل دیدنی سیمئونه – کلوپ

ورزشگاه مجهز وندا متروپولیتانو در شهر مادرید میزبان تقابل جذاب اتلتیکومادرید و لیورپول از مرحله رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تقابل دیگو سیمئونه و یورگن کلوپ , جدالی تمام عیار میان دو مربی صاحب سبک فوتبال اروپا خواهد بود و بسیاری از کارشناسان برنده این دوئل را یک پای فینال این فصل تلقی می کنند. اتلتیکومادرید این فصل چه در لالیگا و چه در رقابتهای اروپایی در حد و انداره های یک مدعی تمام عیار جلوه نکرده است. در نقطه مقابل اما لیورپول در لیگ جزیره با ٢٥ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی , با اقتدار در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفته و پس از ٢۰ سال در آستانه فتح پریمیرلیگ قرار دارد. سرخهای آنفیلد در UCL هم عملکردی خوب داشته و جزو مدعیان فتح جام محسوب میشوند.

شرایط نامساوی در عین نتایج تساوی

٢٦۰ روز قبل مردان یورگن کلوپ در همین ورزشگاه وندا متروپولیتانو با غلبه بر تاتنهام جام قهرمانی را بالای سر بردند و حالا امشب در دور اول حذفی جام با اتلتیکو روبرو میشوند.
کلوپ مسلما در این دیدار دست به یک بازی انتحاری نخواهد زد و با توجه به میزبانی در آنفیلد در بازی برگشت , در پی کسب یک نتیجه مثبت است. همین مورد اما برای سیمئونه در حالتی کاملا متفاوت قرار دارد و برای برخورداری از شانس صعود باید در این دیدار خانگی پیروز از میدان خارج شود. اتلتیکو از کوپا دل ری حذف شده , سوپرکاپ را واگذار کرده و در لالیگا هم فقط با ٢ امتیاز بیشتر از تیم ششم , در رتبه چهارم قرار دارد.

دیدار امشب پنجمین تقابل اروپایی دو تیم است و آخرین بار در نیمه نهایی سال ٢۰١۰ در لیگ اروپا ,اتلتیکو با تساوی ٢_٢ و به لطف گل زده در زمین حریف موفق به حذف لیورپول شد. اما در چمپیونزلیگ بعد از همگروهی در فصل ٢۰۰٨/٩ که هر دو بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید, این اولین رویارویی آنها در UCL میباشد.

غایبان اتلتیکومادرید – لیورپول

اتلتیکومادرید در جدال با لیورپول از وجود ژائو فیلیکس , کیران تریپیر و هکتور هره را محروم است و لیورپول هم ژردان شکیری و ناتانیال کلاین را در اختیار ندارد.

این دیدار سه شنبه شب ٢٩ بهمن ماه معادل با ١٨ فوریه راس ساعت ٢٣:٣۰ در مترو پولیتانو به قضاوت سیمون مارسینیاک لهستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان اروپا | دورتموند – پاری سن ژرمن / بازگشت توخل به وست فالن با اندیشه پیروزی  
رئال و منچسترسیتی، اتلتیکو و لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
شوخی زیدان درخصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ اگر با لیورپول روبرو شویم حذفشان می‌کنیم