فرهاد مجیدی نترس و شجاع است / عربستان سعودی خجالت کشید

علی فتح الله زاده ، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات بازی شب گذشته استقلال و الاهلی عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، علی فتح الله زاده ، عضو هیات مدیره باشگاه در مورد بازی دیشب استقلال و الاهلی گقت : همه دیشب شاهد این بودند که داور چه بلایی سر استقلال آورد و چه اتفاقی افتاد.

وی در ادامه گفت: دست تمام اعضای باشگاه استقلال را میبوسم چون فشار های زیادی را در 15 روز اخیر تحمل کرده اند و به نظر من استقلال برنده بازی بود و تیم عربستانی خجالت کشید که به این شکل با کمک داور به آنها کمک کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: از فرهاد مجیدی که مربی نترس و شجاعی است تشکر می کنم که بهانه نداشتن 8 بازیکن نیاورد و با تمام توان برای موفقیت استقلال تلاش کرد و به نظر من استقلال برنده این بازی بود و این شکست نوعی پیروزی محسوب می شد.

تیم فوتبال استقلال ایران ، دیشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت . این بازی در حالی که تا دقیقه 87، 2 بر یک به سود الاهلی بود ، امیرارسلان مطهری بازی را به تساوی کشید ولی داور گل کاملا سالم او را را آفساید اعلام کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: گل ارسلان مطهری درست بود 
مَعبری که رشته های فرهاد مجیدی را پنبه کرد 
استقلال 1 – 2 الاهلی / اولین باخت مجیدی رقم خورد / هت تریک دانشگر در اشتباهات + فیلم