آرای انضباطی لیگ برتر اعلام شد

فدراسیون فوتبال آرای انضباطی تیم ها و تماشاچیان متخلف دیدارهای لیگ برتر را اعلام کرد .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ،

دیدار تیم های شهرخودرو مشهد و ماشین سازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شهر خودرو مشهد تخلفاتی مبنی بر توهین به بازیکن حریف و داور رخ داد. تیم شهر خودرو مشهد به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی توهین و فحاشی به بازیکن حریف و داور و پرتاب سنگ و بطری به سمت نیمکت حریف رخ داد. این تیم به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. تیم استقلال باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
رضا حافظی، تدارکات تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل انجام تخلفاتی مبنی بر تحریک تماشاگران به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوک شد. به وی اخطار داده می شود که به دلیل فاقد سابقه، ایشان با محرومیت مواجه نشد لذا چانچه این رفتار ادامه پیدا کند تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.
مسابقه تیم های پیکان تهران و نساجی مازندران برگزار شد که تیم نساجی مازندران به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
علیرضا حقیقی، بازیکن تیم نساجی مازندران به خاطر توهین به داور به توبیخ کتبی محکوم شد.
تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری در دیدار برابر گل گهر سیرجان باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
باشگاه فولاد خوزستان به خاطر داشتن 6 بازیکن اخطاری، باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم نساجی مازندران به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب سنگ و برخورد به داور و فحاشی به تیم داوری در دیدرا برابر سایپا باید 400 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.