لیگ قهرمانان آسیا | سپاهان 0 – 3 السد / قلعه نوعی نقره داغ شد + فیلم

تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19:05 دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ،

ترکیب سپاهان : پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، علی قربانی

ترکیب السد : سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل، بوعلام خوخی، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و بغداد بونجاح

لحظات حساس :

بازی با سوت داور راس ساعت 19:05 آغاز شد .

دقیقه 1: اکرم عفیف در موفعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان به خوبی توپ را بازگشت داد و در ادامه شایان مصلح خطر را به طور کلی دفع کرد.

دقیقه 7: حرکت انفرادی زیبای حسینی با گذاشتن دفاع مستقیمش و ارسال به دهانه دروازه همراه شد ولی قبل از اینکه توپ به نورافکن برسد، با ضربه مدافع السد راهی کرنر شد.

دقیقه 11: در شرایطی که السد از سمت راست خط دفاعی سپاهان در حال فشار آوردن روی دروازه سپاهان است، یک ارسال دیگر با خروج به موقع نیازمند به جایی نرسید.

دقیقه 16: بونجاح پس از یک ارسال خوب با پای چپ به سمت دروازه ضربه زد ولی شوت او دقت کافی نداشت.

دقیقه 21: در شرایطی که حسن الهیدوس در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، پیام نیازمند ضربه چیپ این بازیکن را به خوبی دفع کرد. کمک داور در این صحنه اعلام آفساید کرد ولی مرور تصاویر آهسته نشان می داد که هافبک السد به درستی صاحب موقعیت شده است.

دقیقه 24: ضربه ایستگاهی نورافکن به دیواره دفاعی برخورد کرد و به از خط طولی به اوت رفت.

دقیقه 29: ارسال محمدرضا حسینی به قربانی رسید ولی در شرایطی که مدافع السد مهاجم سپاهان را تحت فشار قرار داده بود، ضربه او با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 30: یک کار ترکیبی از بازیکنان السد می رفت شرایط خوبی برای این تیم در محوطه جریمه سپاهان رقم بزند، ولی مدافعان سپاهان به موقع رسیدند و توپ را دفع کردند.

دقیقه 33: یک تغییر منطقه بسیار زیبا توسط نورافکن، حسینی را در سمت راست خط هجومی سپاهان صاحب موقعیت کرد. این بازیکن پس از ایجاد مالکیت به توپ به عرض زد و سپس شوتزنی کرد ولی ضربه او با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 34: شوت نام تائه هی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 36: یک ارسال بلند دیگر از محمدرضا حسینی پس از رد شدن از مهاجمین به سعید آقایی رسید و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 40: بهترین موقعیت بازی روی حرکت حسینی از سمت چپ خط دفاعی السد به دست آمد و او توپ را برای محبی در موقعیت تک به تک با الشیب قرار داد ولی ضربه محبی کم دقت بود و با فاصله کمی راهی اوت شد. این فرصت را می توان بهترین فرصت بازی تا این دقیقه قلمداد کرد.

دقیقه 44: پیام نیازمند دو مرتبه روی ضربات بغداد بونجاح و اکرم عفیف دروازه تیمش را نجات داد تا کمک کند تیمش بدون گل خورده به رختکن برود.

پایان نیمه اول بدون گل مساوی

شروع نیمه دوم با سوت داور

دقیقه 48: یک کار تیمی فوق العاده از بازیکنان السد می رفت نام تائه هی را در موقعیت گلزنی قرار بدهد ولی درآخرین لحظه مدافعان سپاهان بهتر عمل کردند و توپ را برگشت دادند.

دقیقه 51 : اکرم عفیف در غفلت مدافعان سپاهان با فرار توانست دروازه سپاهان را باز کند .

دقیقه 56: یک کار تیمی با پاس خوب عفیف به نام تائه هی رسید ولی دروازه این بازیکن که از داخل محوطه جریمه  و روی زمین زده شد، با واکنش خوب نیازمند و پای چپ این گلر راهی اوت شد.

دقیقه 60: شوت مهدی کیانی روی یک برگشت از محوطه جریمه السد با واکنش الشیب دفع شد و در برگشت بود که تلاش علی قربانی برای زدن تیم با مصدومیت بازیکن السد همراه شد.

دقیقه 66: ارسال مهدی کیانی را بغداد بونجاح با ضربه آکروباتیک از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 78: شوت گابی با فاصله زیاد از سمت راست دروازه پیام نیازمند راهی اوت شد.

دقیقه 84: شوت بازیکن السد که با هوشمندی از میانه های زمین زده شد، با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

پایان بازی با نتیجه 3 بر0 به سود السد

حواشی بازی :

روز گذشته دو نماینده ایران که شهرخودرو و استقلال بودند، به ترتیب با نتایج 3 بر صفر و 2 بر 1 مقابل تیم های پاختاکور و الاهلی عربستان شکست خوردند و حالا در روز دوم مسابقات امیدواریم که سپاهان و پرسپولیس این نتایج را جبران کنند.
امروز به صورت همزمان از ساعت 19:05 دقیقه سپاهان در ورزشگاه جاسم بن حمد میهمان شاگردان ژاوی هرناندز می شود و پرسپولیس نیز در ورزشگاه شارجه به مصاف الشارجه می رود.
شاگردان قلعه نویی شروع قدرتمندی در رقابت های آسیایی داشته اند و با چهار گل العین را در هم کوبیدند و در دیگر بازی گروه سوم مسابقات، دو تیم السد و النصر به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

پیش از آغاز این مسابقه امیرقلعه نویی و ژاوی برای دقایقی با هم صحبت کردند و این گفتگو با عکسی یادگاری خاتمه یافت.

باشگاه السد همانطور که قول داده بود، پیراهن 16 که امیرقلعه نویی 35 سال پیش در این باشگاه قطری به تن می کرد را پیش از آغاز بازی توسط ژاوی به سرمربی سپاهان تقدیم کرد.

رسول نویدکیا، محسن مسلمان، محمد ایرانپوریان، کی روش استنلی، شهاب عادلی و رضا میرزایی در جایگاه ویژه تماشاگر دیدار تیمشان برابر السد خواهند بود و در لیست 18 نفره تیم حضور ندارند.

حدود 2500 نفر درورزشگاه جاسم حمد این بازی را تماشا می کنند.

آب و هوای دوحه در قطر عالی است و همه چیز مهیای شروع بازی است.

حدود 50 تماشاگر حامی سپاهان در جایگاه مختص به هواداران میهمان حضور دارند.
هواداران السد در زیر جایگاه خبرنگاران مستقر هستند و با حضور ژاوی روی نیمکت، کاغذهای سفیدی را به داخل زمین پرت کردند.

آنالیزوز السد در جایگاه خبرنگاران حضور دارد و با دو لپ تاپ مشغول ارسال آنالیز لحظه به لحظه بازی به تیم فنی السد است.

حضور استنلی کی روش در میان بازیکنان حاضر روی سکو تعجب خبرنگاران را در پی داشته و خبرنگاران قطری به دنبال دلیل غیبت این بازیکن هستند که ژاوی در کنفرانس خبری او را ستاره سپاهان نامیده بود.

ترکیب السد هیچ تغییری نسبت به بازی قبل ندارد. یاسر عیسی به دلیل محرومیت حسن عبدالکریم در ترکیب اصلی قرار گرفته است و در پست دفاع چپ کار سختی مقابل مهاجمان سپاهان دارد.

در حال بروز رسانی ……