لیگ قهرمانان اروپا /تاتنهام – لایپزیش / کار سخت تاتنهام در مصاف با پدیده بوندس لیگا

تیم های فوتبال تاتنهام و لایپزیش امشب در دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، نبرد ژوزه مورینیو و یولیان ناگلزمن در لندن از مرحله یک هشتم نهایی UCL را می توان یکی از دیدارهای جذاب تورنمنت بزرگ قاره سبز دانست.تاتنهام در مرحله گروهی بعد از بایرن مونیخ از گروه B در حالی صعود کرد که المپیاکوس و ستاره سرخ رقبای قدرتمندی نبودند.فینالیست سال گذشته چمپیونز لیگ حالا در بازی رفت مرحله اول حذفی در مقابل لایپزیشی قرار میگیرد که در گروه G بالاتر از لیون و بنفیکا و زنیت به عنوان صدر نشین صعود کرد.مشکل مورینیو در این دیدار غیبت ستاره کره ای تاتنهام خواهد بو.جراحی سون هیونگ مین، ضربه بزرگی به خط حمله تیم میزبان زده است. در آن سو لایپزیش هم تعدادی از مهم‌ترین بازیکنانش را در اختیار ندارد تا دو تیم به دور از آمادگی صد درصدی مقابل هم قرار بگیرند. در این شرایط,بدپن تردید جدال مربیان خارج از زمین، حالتی خاص میگیرد.

این اولین رویارویی رسمی بین تاتنهام و لایپزیش است. در حالی که لایپزیش برای اولین بار با نماینده‌ای از انگلیس رو به رو خواهد شد، تاتنهام برای دومین فصل پیاپی در این مرحله به حریفی از آلمان برخورد کرده است. آن‌ها فصل قبل در این مرحله، مجموعا دورتموند را 4-0 شکست دادند.

تیمو ورنر (6) و امیل فورسبرگ (5) روی هم رفته بیش از نیمی از تمامی گل‌های لایپزیش در لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده‌اند.نکته ویژه در مورد این دیدار مربوط به آمار گل در خانه تاتنهام است.ورزشگاه تاتنهام بیش از هر ورزشگاهی دیگر در فصل جاری لیگ قهرمانان به خودش گل دیده است .20 گل که 11 مورد برای تاتنهام و 9 مورد برای حریفان به ثمر رسیده است.ناگلزمن حتی اگر با یک مساوی لندن را ترک کند میتواند در بازی برگشت و در خانه امیدوار به صعود باشد اما مورینیو قطعا از این دیدار خانگی فقط برد میخواهد.

این دیدار در روز چهارشنبه 29 بهمن 1398 معادل 19 فوریه 2020 راساعت: 23:30 در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برگزار میشود ، داور دیدار جونیت چاکر از کشور ترکیه خواهد بود.

انتهای پیام/