ساکت الهامی : فلسفه من، ارائه فوتبال هجومی است

بازی دو تیم تراکتور سازی و مس کرمان در جام حذفی با نتیجه 4 بر 1 به سود تراکتوری ها به پایان رسید.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، خوشبختانه از یک بازی سخت و تیم قابل احترام عبور کردیم. در ۲۰ دقیقه اول بازی، شرایط بر وفق مراد نبود، ولی زود به بازی برگشتیم و کار را در همان نیمه اول تمام کردیم.

وی با تاکید بر این‌که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، بیان کرد: کیفیت پایین چمن در نیمه دوم، اجازه‌ی مانور را نداد. مسئولان برای آماده‌سازی چمن ورزشگاه، خیلی تلاش می‌کنند؛ ولی این چمن اجازه ارائه فوتبال خوب را به تیم ما نمی‌دهد. دو هفته بعد در تبریز بازی داریم و امیدوارم مسئولان، تا آن بازی زمین چمن را برای برگزاری این بازی آماده کنند.

الهامی در خصوص نیمه دوم بازی، اظهار کرد: بعد از دقیقه ۶۵ به روال خوب خودمان برگشتیم. به هر حال گذر از این مرحله مهم‌تر از تعداد گل‌های به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: معتقدم نباید از ساختار دفاعی و بازی خوب مس هم به راحتی گذشت. آقای حسینی تیم خوبی را ساخته و امیدوارم این تیم به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی تراکتور در خصوص دریافت یک گل در این بازی، مطرح کرد: من هم از دریافت گل ناراحت هستم، وقتی پرتعداد حمله می‌کنیم، به اجبار شرایط خط دفاعی را بازتر می‌گذاریم، می‌توانیم خیلی راحت با بازی دفاعی، یک هیچ ببریم، ولی زیبایی فوتبال به همین هست و گل خوردن تاوان بازی تهاجمی است. من نتیجه چهار بر سه را به برد یک بر صفر ترجیح می‌دهم؛ چرا که خواسته‌های هواداران هم همین موضوع است.

الهامی در پاسخ به این سوال که دوست دارید در مرحله بعدی با چه تیمی بازی کنید؟ گفت: دوست دارم مرحله به مرحله پیش برویم و امیدوارم جام را از شیراز به تبریز بیاوریم.

وی با بیان این‌که تیم ما در دو بازی، هفت گل به ثمر رسانده است، اظهار کرد: ما با شش الی هفت نفر حمله می‌کنیم، مهم نیست چه کسی گل می‌زند، مهم این است که تیم به گل می‌رسد؛ چرا که معتقدم دفاع و حمله کار گروهی است. خدا را شکر تمام بازیکنان، از دفاع گرفته تا هافبک و حمله در گلزنی سهیم هستیم.

الهامی ادامه داد: سرماخوردگی شدید ساسان انصاری، کار تیم ما را امروز خراب کرد؛ ولی جانشین او هم فوق‌العاده فوتبال بازی کرد.

وی تاکید کرد: مهاجمان اولین مدافعان تیم من و مدافعان نیز، اولین مهاجمان تیم‌ من هستند. تراکتور هیچ وقت با بکش زیرش کار ندارد. ما امروز با سه فوروارد بازی کردیم که دژاگه به عنوان یکی از مهاجمان تیم من، هم گل زد و هم پنالتی گرفت.