بسکتبال انتخابی کاپ 21 آسیا | ایران 94 – سوریه 48 / پیروزی مقتدرانه در گام نخست

تیم‌های ملی بسکتبال ایران و سوریه در پنجره نخست انتخابی کاپ ۲۱ آسیا از ساعت ۱۶ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ترکیب نخست تیم ملی ایران در کوارتر اول با حامد حدادی سجاد مشایخی بهنام یخچالی محمد جمشیدی و حامد حسن زاده تشکیل می‌دادند.

کوارتر اول

این نفرات در همان ابتدا توانستند توسط حامد حدادی اولین امتیاز بازی را به دست آورند.

بازی در ادامه کمی پایاپای دنبال شد و تیم ملی بسکتبال سوریه و پرتابی سه امتیازی توانستند از ایران پیشی بگیرد البته این برتری خیلی ادامه دار نبود و در ادامه درخشش بازیکنان ایران اجازه نداد و تیم ملی سوریه امتیاز زیادی کسب کند.

شاگردان شاهین‌طبع در ادامه کار توانستند اختلاف را بیشتر کنند اما بی‌دقتی در لحظات پایانی کوارتر نخست و در عوض حرکات خوبی بازیکنان سوریه باعث شد تا در نهایت این کوارتر با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود تیم ملی ایران به پایان برسد.

بازی دوم

بازی در ادامه و در کوارتر دوم هم با کسب امتیاز توسط حامد حدادی آغاز شد ملی پوشان کشورمان در این کوارتر نمایش بهتری داشتند و توانستند امتیازهای بیشتری بگیرند.

در این کوارتر نفراتی چون سعید داورپناه میثم میرزایی و حامد حسین زاده هم به میدان آمدند تا ترکیب تیم ملی ایران عوض شود این تغییر ترکیب در ادامه کار باعث شد امتیازهای بیشتری هم به دست بیاید و تیم ملی کشورمان در نهایت توانست در این کوارتر با نتیجه ۲۸ بر ۱۳ به پیروزی برسد تا در مجموع با نتیجه ۴۵-۲۸ برنده در نیمه اول این مسابقه باشد.

نکته جالب درباره بازی امروز نورپردازی ویژه در سالن آزادی و همچنین حضور هواداران با وجود برودت و بارش باران بود.

کوارتر سوم

تیم ملی بسکتبال کشورمان در کوارتر سوم و شروع خوبی داشت و موفق شد با نمایش برتر برابر حریف تیم سوریه را با مشکل مواجه کند شاگردان شاهین طبع در این گروه با ترکیب اصلی وارد زمین شده بودند و با همان ترکیب که در کوارتر نخست بازی کرده بودند برابر هم قرار گرفتند ملی پوشان کشورمان در ادامه کار همچنان برتر میدان بودند و در نهایت توانستند کوارتر سوم را هم ببرند.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم کاملا به سود تیم ملی کشورمان دنبال شد و شاگردان مهران شاهین طبع با استفاده از فرصت هایی که برای آنها خلق می شد اختلاف دو تیم را بیشتر کردند در نهایت خیلی زود اختلاف دو تیم به ۴۰ امتیاز رسید تیم ملی بسکتبال کشورمان در این دیدار با نتیجه ۹۴-۴۸ پیروزی رسید و مورد ارزشمندی در گام نخست انتخابی کاپ ۲۱ آسیا دست یابد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی کاپ۲۰۲۱ آسیا باید روزی یک بار برای تیم ملی قطر به میدان برود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: لیست بازیکنان تیم ملی بسکتبال اعلام شد 
خلاصه بسکتبال نیویورک نیکس 96– واشینگتن ویزاردز 114 | NBA 2020