کربکندی : گل اول استقلال آفساید صد در صدی بود / فوتبال کثیف است + فیلم

مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن : داور سوت های اشتباه زیادی در این بازی زد و سیزده بدری سوت زد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رسول کربکندی ، مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل استقلال در مورد اینکه آیا ویروس کرونا بر روی این بازی تأثیر نداشت که تعطیل نکرده بودند گفت: شاید امکانات کافی برای اینکه این اتفاق بیفتد را نداریم اما باید پیشگیری شود. خطایی که برای جمعیت 30 هزار نفری ممکن است بیفتد ممکن است برای جمعیت 100 نفری نباشد.

وی ادامه داد: سه بازی از هفته قبل مانده بود و باید برگزار می‌شد، اما برای ادامه مسابقات باید تصمیم جدی گرفته شود چون سلامتی مردم مهم است. اما اینکه ما را مستثنی نکردند یک تصمیم فوری بود.

فوتبال کثیف

رسول کربکندی در مورد اینکه آیا همچنان معتقدید فوتبال کثیف است یا خیر، گفت: آن زمانی که گفتم فوتبال کثیف است کسی نپرسید کجای فوتبال کثیف است اما در روی همین پاشنه می‌چرخد.

گل اول استقلال آفساید بود

مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از عملکرد داوری ناراحت بود گفت: گل اول آفساید بود چون دو بازیکن استقلال در آفساید بودند و گل را زدند. بیشترین بحث روی همان بود. به نظرم در این بازی سوت اشتباه زیاد زده شد و با توجه به اینکه تماشاگر در این بازی حضور نداشت داوران دنده را خلاص کرده بودند و سیزده بدری سوت می‌زدند.

وی خاطر نشان کرد: گل دومی هم که خوردیم روی اشتباه بچه‌های خودمان بود اما در مجموع تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و می‌توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: نتیجه و خلاصه بازی استقلال 2 – ذوب آهن 1 + فیلم 
 لیگ برتر فوتبال | استقلال 2 – ذوب آهن 1 / بازگشت شاگردان مجیدی به کورس قهرمانی  
بازی استقلال و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار خواهد شد    
درگیری در استقلال به خاطر سیگار  
غایبان استقلال برای بازی فردا مشخص شدند