اسماعیلی فر : گل استقلال آفساید بود / مدیران فکری به حال سرمربی بکنند + فیلم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن : مدیران تیم ما باید فکری به حال سرمربی تیم بکنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دانیال اسماعیلی فر ، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم سابقش استقلال گفت: مدیران تیم ذوب آهن باید فکری به حال شرایط تیم و سرمربی ما بکنند ، همه تیم ها دنبال بازیکنان ما در نیم فصل بودند اما این مربی می گوید بازیکنان ما به درد نمی خورند.

وی در مورد گل اول استقلال گفت: گل استقلال ۱۰۰٪ آفساید بود و ما در بین دو نیمه این موضوع را متوجه شدیم. همه دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد؛ همان گلی که آنها زدند را ما هم زدیم، اما در نهایت بازنده شدیم. 

مربی باید بازیکنان را باور کند

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درمورد شرایط سرمربی این تیمگفت: مربی ما برای رسیدن به موفقیت در این تیم نیاز به زمان نمی‌خواهد، بلکه اول باید بازیکنان را باور کند و بعد مشغول به کار شود. وقتی او می‌گوید که ذوب‌آهن شرایط حضور در جمع 5 تیم برتر را ندارد باید بداند که تا چند وقت پیش ما تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا بودیم و خیلی از مربیان آرزوی حضور در این تیم را داشتند.

اسماعیلی فر افزود: مربیانی مانند یحیی گل‌محمدی که حالا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است مدتی در این تیم بوده‌اند. تمام تیم‌های ایران خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان ذوب‌آهن هستند. روزی اولی که رادولوویچ هدایت ذوب‌آهن را قبول کرد شرایط تیم را می‌دانست، اما چون برخی حرف‌ها را در رسانه‌ها گفته من هم در رسانه‌ها جوابش را می‌دهم.

وی اضهار داشت : به من برمی‌خورد که او اینگونه درمورد تیم ذوب‌آهن صحبت می‌کند. من چندین سال در این تیم بازی کرده‌ام و خودم را عضوی از خانواده ذوب‌آهن می‌دانم. اگر من ضعیف هستم نفرات کناری من بسیار قوی هستند و او حق ندارد اینگونه اظهارنظر کند. من باید از رسانه‌ها متوجه شوم که بازیکن ضعیفی هستم؟ 

او ادامه داد: سرمربی ما در صحبت‌هایش می‌گوید که آرزوی داشتن فلان بازیکن را دارد و به نظرش فلان بازیکن باید لژیونر شود؛ من هم باید در جواب وی بگویم که خیلی از مربیان ایران آرزوی داشتن بازیکنان ذوب‌آهن را دارند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: کربکندی : گل اول استقلال آفساید صد در صدی بود / فوتبال کثیف است + فیلم 
 نتیجه و خلاصه بازی استقلال 2 – ذوب آهن 1 + فیلم 
 لیگ برتر فوتبال | استقلال 2 – ذوب آهن 1 / بازگشت شاگردان مجیدی به کورس قهرمانی