محمدزاده : بابت اشتباهم روی گل دوم از هواداران و بازیکنان عذرخواهی می کنم + فیلم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن : دانیال اسماعیلی فر پتانسیل حضور در لیگ های اروپایی را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وحید محمدزاده ، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم استقلال گفت: اشتباه روی گل دوم استقلال را من انجام دادم وابت اشتباهم روی گل دوم از هواداران و هم تیمی هایم عذرخواهی می کنم.

در دریافت گل دوم اشتباه از من بود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود. در جریان بازی هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم. گل اول استقلال آفساید بود و گل دوم هم به خاطر اشتباه من به ثمر رسید و من از همه عذرخواهی می‌کنم.

محمدزاده ادامه داد: صحبت من با کمک‌داور است. اگر برای گل اول استقلال که آفساید بود نظر ندادند، برای گل دوم ما هم نباید نظر می‌دادند.

پتانسیل دانیال اسماعیلی فر برای حضور در لیگ های اروپایی

وی درباره صحبت‌های دانیال اسماعیلی‌ فر افزود: نمی‌دانم دانیال چه صحبت‌هایی کرده است. احساس می‌کنم (رادولوویچ) فکر می‌کند تیم ما در حال افتادن است و ما می‌توانستیم در نیمه دوم برنده این بازی باشیم.

او در خصوص اینکه رادولوویچ در مورد قائدی‌فر گفته است او می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد اظهار داشت: دانیال اسماعیلی‌فر از این صحبت خیلی ناراحت شده است. ما می‌دانیم قائدی‌ عملکرد خوبی داشته و نمی‌دانم اسماعیلی‌فر چه صحبت‌هایی کرده است. بازیکنانی در تیم ما هم هستند که این پتانسیل را دارند که در اروپا بازی کنند، همچون دانیال اسماعیلی‌فر.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: چشمی : امیدوارم بازی ها لغو شود/ یک بار هم داوری به سود ما باشد + فیلم 
اسماعیلی فر : گل استقلال آفساید بود / مدیران فکری به حال سرمربی بکنند + فیلم 
 کربکندی : گل اول استقلال آفساید صد در صدی بود / فوتبال کثیف است + فیلم 
 نتیجه و خلاصه بازی استقلال 2 – ذوب آهن 1 + فیلم