پیروانی : ما در تیم کلی مهندس داریم اما اصفهان بی سواد داشت

افشین پیروانی گفت: مگر سیل و آتشفشان آمده که برای بازی در ورزشگاه حاضر نمی‌شدند و بعد هم که به ورزشگاه رسیدند، حاضر نشدند به زمین بیایند. من آن جا صحنه‌هایی دیدم که ناشی از بی‌سوادی بود و البته امیدوارم همه در محضر مردم با ادب و با اخلاق باشند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، افشین پیروانی در ارتباط با بعضی مسائل مطرح شده از سوی مقام‌های تیم سپاهان در ارتباط با رویدادهای منجر به عدم برگزاری مسابقه اظهار داشت: حرف‌هایی که مطرح می‌شود یا فرار رو به جلو است یا بی‌ارتباط با موضوع هستند. مگر برق قطع شده یا سیل و آتشفشان آمده بود؟ چه اتفاقی افتاده بود که آقایان نیامدند. آنها اصلا استادیوم نیامدند. بعد هم که آمدند اصلا به زمین نیامدند. آن گاه می‌گویند در راهرو گرم می‌کردند. خب بروید ببینید سپاهان در کدام بازی در راهرو گرم می‌کرد که این بار دوم بود؟ می‌گویند برای تسریع در کار بوده است. به زمین می‌آمدند که کار سریعتر انجام می‌شد.
آن وقت فیلم بیرون آمده که کلی زمان داشته‌اند و صرف کرده‌اند که دور هم جمع شوند و شعار و ذکر بگویند. ما هم اینها را داریم ولی این رفتارها زشت است. مثلا ما دو تیم رقابت‌های آسیایی بودیم که روبروی هم قرار می‌گرفتیم.
وی همچنین درباره مسائل مطرح شده از سوی سرمربی تیم سپاهان در ارتباط با اظهارات خود خاطرنشان کرد: ما بچه مسلمان هستیم با ذکر و اعتقادات مذهبی بزرگ شده‌ایم. این مسائل را آموخته‌ایم. لازم نیست دوستان چنین مسائلی را به ما یاد بدهند و البته همه ایشان را می‌شناسند. همه بازی‌های پرسپولیس را می‌بینند که بچه‌ها با چه لباس‌هایی وارد زمین می‌شوند. حرف‌هایی که آقایان می‌زنند فرار رو به جلو است. باشگاه پرسپولیس و نفرات آن را همه می‌شناسند و افکار عمومی بهترین قاضی است.
آقایان می‌گفتند پرسپولیس مهندسی شده قهرمان می‌شود. بله ما در تیم خودمان تا دلتان بخواهد دکتر و مهندس داریم. متاسفانه عدم سواد باعث این مسائل است. سواد فقط به تحصیلات نیست و به پوشش، نحوه برخورد و طرز صحبت و معاشرت هم مربوط است. من روز یکشنبه صحنه‌هایی را دیدم که متاثر از بی‌سوادی بود. همچنین تاکید می‌کنم در تلویزیون و در محضر مردم باید ادب و اخلاق را رعایت کنیم.