غرامت سنگین پرسپولیس از مهاجم جنجالی

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس بعد از گذشت 3 روز از مرخصی اش هنوز به تهران بازنگشته و احتمالا از پرسپولیس اخراج می شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، محمدحسن انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز در اظهارنظري صريح درباره آنتوني استوکس مهاجم ايرلندي و بي انضباطي اين تيم که پس از سفر به دبي هنوز به تهران برنگشته و به هشدار و تذکر باشگاه هم اعتنا نکرده، گفته بود: قراردادي محکم با استوکس بسته ايم و اگر او بندي از قرارداد را رعايت نکند هم جريمه شامل حالش خواهد شد و هم بايد پيش پرداخت باشگاه را کامل و يکجا برگرداند!

چند وقت پيش بود که يک روزنامه پرتيراژ ورزشي درباره رقم قرارداد استوکس با پرسپوليس افشاگري کرد و اعلام شد او با عقد قرارداد چهار ماهه به مبلغ 4 ميليارد تومان به عضويت پرسپوليس درآمده است و ابتداي امر نيز 40 درصد پولش را گرفته است.

اگر اين ادعا درست باشد استوکس تا کنون يک ميليارد و 600 ميليون از باشگاه دريافتي داشته بدون آنکه يک بازي کامل براي سرخ ها انجام داده باشد و سابقه نشان مي دهد که هيچ باشگاه ايراني موفق نشده بازيکن يا مربي خارجي را در فيفا محکوم و او را وادار به پرداخت پول قرارداد و غرامت کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: مدیر رسانه ای پرسپولیس : بلیط استوکس را خریده بودیم 
گل محمدی ، استوکس را در اختیار کمیته انضباطی فرستاد 
خداحافظی استوکس با پرسپولیس/بی انضباطی یا کرونا