عمران زاده : معاون بانک تجارت مدرسه فوتبال داشت آنوقت ما بیکار بودیم

فساد در فوتبال را با چشم خودم دیدم . این گوشه ای از صحبت های تلخ حنیف عمران زاده در مورد فساد و تبانی در فوتبال پایه ها بود که گفته شد . صحبتهایی که شاید حنیف برای برخی از آنها مجبور به توضیحات بیشتری شود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،حنیف عمران زاده بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران و مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت : فساد در فوتبال را با چشم خودم دیدم.عزمی برای مبارزه با فساد وجود ندارد.آقای رئیسی باید به فوتبال ورود کند.طرف را محروم می کنند ولی چه فایده که 3 میلیارد به جیب زده است!یک دانگ کمیته انضباطی به من اختصاص داشت.
در پایه های استقلال می توانستم مثل یک بازیکن درجه یک پول در بیاورم.پدر یک بچه گفت نفری 400 متر زمین در شمال به شما می دهم.یک ارگان فیفا فقط مربوط به باشگاه های ایرانی است.نسل جدید مربیان به فوتبال ما اضافه شده است.قرار بود بازیکن سفارشی بگیریم 2 ماهه از جوانان استقلال نمی رفتیم.به پدر یک بازیکن به خاطر پیشنهادش گفتم خجالت بکش!
در بازی های جوانان و امید شرط بندی می شود .مفسدان فوتبال را مثل مفسدان سکه و ارز معرفی کنند.نظارتی روی تیم های پایه وجود ندارد.
معاون بانک تجارت مدرسه فوتبال داشت، من و آندو و جباری بیکار بودیم!در لیگ یک به بازیکنان پیشنهاد کم کاری داده بودند.یک شیرینی فروش به رئیس کمیته آموزش گفت من با شما همکار هستم.برای تبانی در دربی به من پیشنهاد 2 میلیاردی دادند.

بیشتر بخوانید :

عمران‌زاده : رئیس جمهور و وزیر فاصله 1.5 متری را رعایت می‌کنند،ما چه کار کنیم؟