بالاک : شانس‌ آورد زمان ما فوتبال بازی نمی‌کرد!

میشاییل بالاک با طعنه به فن‌دایک، گفته او بهترین مدافع لیگ برتر است زیرا در حال حاضر هیچ مهاجم خوبی در این لیگ بازی نمی‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، میشاییل بالاک، هافبک سابق تیم چلسی و تیم ملی آلمان در گفت و گو با میرور گفته: ویرجیل فن‌دایک خوش شانس است در زمانی فوتبال بازی می‌کند که نه دیدیه دروگبا، نه لمپارد، نه شیرر، نه آنری، نه وین رونی، نه فن‌پرسی، نه آدبایور و دیگو کاستا در لیگ برتر بازی نمی‌کنند. بنابراین تعجبی ندارد که مردم فکر می‌کنند او بهترین مدافع لیگ جزیره است.
صحبت‌های بالاک باعث واکنش استیو نیکول، اسطوره باشگاه لیورپول شد. او به ESPN گفته: دوست دارم بدانم بالاک از کدام قسمت این مسئله خوشش نمی‌آید. اگر منظورش جنگ‌های فیزیکی است باید بپرسم یعنی فن‌دایک نمی‌تواند با قدرت بدنی کسی را مهار کند؟ به طور مثال دروگبا را؟ دیدن بازی‌های دروگبا لذت‌بخش بود ما به من نگویید که دروگبا قدرت بدنی بهتری نسبت به فن‌دایک دارد. 

نیکول در ادامه گفته: ضمن به خاطر ندارم کسی بتواند روی زمین او را دریبل کند و در این زمینه هم مشکلی پیش نمی‌آید. قدرت پاس‌های فن‌دایک هم عالی است و من دوست دارم بدانم بالاک درباره کدام توانایی مهاجمان صحبت می‌کرد که فن‌دایک نمی‌تواند با آن‌ها مقابله کند.