عذرخواهی لبرون جیمز از مردم بابت پست اینستاگرامی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ لبرون جیمز، پس از به اشتراک گذاری متن آهنگی از رپر 21 ساله با مضمون گرفتن پول یهودیان در اینستاگرام از طرفدارانش عذر خواهی کرد.

دارن راول، منتقد ورزشی در توییتر خود پستی خطاب به بازیکن لس آنجلس لیکرز مبنی بر کلیشه‌ بودن ثروت یهودیان مذهبی منتشر کرد. وی اظهار داشت: “من از لبرون که در کارنامه حرفه ای خود اشتباهات کمی دارد تعجب می‌کنم. اگر شخص دیگری را نقل قول می کنید، آیا شما را از هر گونه مسئولیتی در قبال محتوای کلمات آن فرد می‌رهاند؟” من می گویم خیر، به ویژه اگر شما 45 میلیون طرفدار داشته باشید!”  

جیمز به ESPN گفت : “متاسفم اگر کسی را ناراحت کرده ام. من قطعا قصد چنین کاری را نداشتم وگرنه چنین متنی را پست نمی‌کردم. من فقط این آهنگ را دوست داشتم و به اشتراک گذاشتم که باعث خشم و شکایت بسیاری از مردم شد. به همین دلیل من از مردمی که آزرده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم”.  

گفتنی است لبرون جیمز فصل جدید در لس‌آنجلس لیکرز بازی می‌کند و به دلیل محبوبیت بالایی که بین مردم امریکا دارد بلیت های این فصل لیکرزی‌ها بسیار زودتر از فصول قبل به فروش رفت. همچنین لبرون به دلیل انتقادهای صریحش از سیاست‌های ترامپ قبل و بعد از انتخابات مورد توجه مردم امریکا قرار گرفت.

مترجم: سهند خرمی

منبع: اشپیگل