پرسپولیس چطور توانست بازگشت رویایی مقابل الریان قطر داشته باشد؟

شاگردان یحیی گل محمدی در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا توانستند بازگشت باشکوهی مقابل الریان داشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده امارات درصدد برد مقابل الریان بودند تا نیمی از راه صعود را طی کنند. در این مسابقه بازهم حواشی عجیب بین شجاع خلیل زاده و هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شکل گرفت که با پاسخ های اینستاگرامی شجاع این مسایل بیش از پیش ادامه یافت.

الریان در دیدار نحست مقابل گوا هند با تساوی بدون گل متوقف شده بود پس تنها شانس این تیم برای حضور در دور بعد کسب سه امتیاز مقابل سرخ های ایران بود. پرسپولیس نیز فقط می خواست در این گروه سرگروه شود تا با حضور مقابل تیمی قابل قبول تر بتواند راه خود را برای حضور در جمع هشت تیم هموارتر از قبل کند.

برخلاف انتظار اما الریان در نیمه نخست دروازه پرسپولیس را روی اشتباه احمدنوراللهی در یارگیری باز کرد. وحید امیری که در این مسابقات جانشین سعید آقایی شده بخوبی در دیدار دوم نیز از پس حضور در پست دفاع چپ برآمد اما ضربه ایستگاهی که بازیکن الریان ارسال کرد با ضربه سر هافبک کوتاه قامت این تیم وارد دروازه حامد لک شد تا این دیدار در نیمه نخست با حساب یک بر صفر به سود یاران خلیل زاده به پایان برسد.

در نیمه دوم اما مشخص بود که یحیی با تدابیر خود درصدد بازگشت است؛ کمتر کسی اما تصور می کرد که پرسپولیس بتواند در عرض فقط نه دقیقه سه بار دروازه الریان را باز کند. تمرکز پرسپولیس هدف گرفتن عمق دفاع الریان بود؛ جایی که شجاع تمرکز همیشگی را مقابل تیم سابق خود نداشت هرچند که در پایان مسابقه شجاع بالاترین نمره را در بین بازیکنان تیمش دریافت کرد. شهریار مغانلو که تا پیش از این نتوانسته بود برای تیمش گلزنی کند در این مسابقه دو گل زد و چند گل نزد. البته که باید قید کنیم گل نخست بازی را کامیابی نیا با حضور در محوطه جریمه با ضربه سر به ثمر رساند.

سه گل سرخ ها در نیمه دوم نشان داد یحیی می تواند باز هم نیمه مربیان را به سود تمام کند و حالا باید به فکر کسب سومین پیروزی پیاپی مقابل هند باشد.

انتهای پیام / خ