مایلی کهن: چراب اید پرسپولیس را به دادکان بدهند؟/استراماچونی آنقدر نشست تا پول خود را از استقلال بگیرد

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد موضوعات روز استقلال و پرسپولیس اظهارات جالبی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد مایلی کهن گفت:اگر واقعاً شرایط خوب نیست پس چطور حاضر به تمدید قرارداد می‌شوید؟ یک بنده خدا در باشگاه خودش یک میلیارد قراداد داشته که تازه آن را هم به طور کامل نمی‌گرفته ولی می‌آید پرسپولیس ۵ میلیارد می‌گیرد و باز هم ناراضی است! واقعاً نمی‌دانم در این وسط چه کسی راست می‌گوید؟

چطور انتظار داریم خارجی ها طلب خود را ببخشند؟

وقتی ایرانی‌ها طلب خود را نمی‌بخشند چطور انتظار داریم یک چهره خارجی چنین کاری بکند؟ وقتی یک آدم مرده در دنیای فوتبال را به ایران می‌آورید و او را زنده می‌کنید، باید هزینه‌اش را هم بپردازید.

استقلال به خاطر شکایت استراماچونی دچار مشکل است. این آقا روی هم ۵ ماه هم سرمربی اینترمیلان نبود ولی او را به ایران آوردند و استقلال را در اختیارش گذاشتند. استراماچونی بعد از جدایی از استقلال کجا رفت؟ آیا در اروپا به او تیم دادند؟ آن قدر بیرون نشست تا بتواند مطالباتش را به طور کامل از استقلال بگیرد.

یارگیری پرسپولیس در این فصل خوب بوده است

خوشبختانه پرسپولیس طی چند سال اخیر نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته است و هم‌اکنون نیز شرایط مناسبی دارد. یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم شرایط تیمش را بهتر می‌داند ولی به نظر من پرسپولیس برای این فصل یارگیری خوبی انجام داده و هر کسی را که نیاز داشت، جذب کرده است.

فدراسیون دادکان سیاسی ترین فدراسیون بود

آقای محمد دادکان می‌گوید مطمئن هستم که پرسپولیس را به من نمی‌دهند. خب سؤال اینجاست که اصلا چرا باید پرسپولیس را به محمد دادکان دهند؟ همین آقا مرتب تأکید می‌کرد که آدم‌های سیاسی نباید در ورزش دخالت کنند ولی فدراسیون محمد دادکان سیاسی‌ترین و نظامی‎ترین فدراسیون فوتبال پس از انقلاب بود.

احمد مددی را می‌شناسم و معتقدم سالم کار می‌کند. به نظرم چهره‌های بزرگ استقلال اگر واقعاً این تیم را دوست دارند، باید دور یکدیگر جمع شوند و صاف و پوست‌کنده مشکلات را در قالب گفتمان بیان کنند تا به راهکارهای عملی مناسبی برای بهبود وضعیت این باشگاه برسد.

امیدوارم کی روشدر مصر مثل کلمبیا نباشد

برخی صحبت‌ها را شنیده‌ام مبنی بر اینکه چند نفر از حاضران در اردوی استقلال بابت دور بودن محل اقامت آنها از سطح شهر دبی از مدیریت باشگاه گلایه کرده‌اند. خب مگر استقلال برای تفریح راهی امارات شده بود؟

کارلوس کی‌روش در بدو ورود به مصر ابراز امیدواری کرده که بتواند خاطرات خوشی را برای فوتبال این کشور برجا بگذارد. امیدوارم خاطراتی که بر جا می‌گذارد مانند یادگاری اش در کلمبیا نباشد!

بیشتر بخوانید:
مایلی کهن: واقعاً نمی دانم گل محمدی چرا آنقدر ناله می‌کند؟
مایلی کهن: می خواهند دستمزد اسکوچیچ را بالا ببرند
مایلی کهن: بازی با عراق آسان نیست؛ چرا می‌گویید راحت می‌بریم‌شان؟

انتهای پیام/