طائرپور: به خودمان باختیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پریناز طائرپور سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن بعد از شکست مقابل دانشگاه آزاد در مرحله دور رفت نیمه نهایی، اظهار داشت:بازی خوبی بود؛ بچه‌ها هم تلاش کردند ما در دو کوآرتر اول جلو بودیم ولی در این بازی بعضی از شوت‌های ما وارد تور نشد. اقدامات ما در این بازی منجر به گل نشد. از طرفی بازیکن سانتر ما کسالت داشت و نتوانست کارش را خوب انجام دهد.

وی افزود: ما به خودمان باختیم، قبلا حریف را آنالیز کرده بودیم و بازی‌های این تیم را دیده بودیم. اما بازی است دیگر. آنها گل زدند و بردند.

طائرپور درباره اعتراضش به زمان بازی تصریح کرد: به نظرم زمان جلو رفته بود اما باید این را ببینیم. فکر می‌کنم داوری هم کمی مشکل داشت. چطور تیمی که 20 امتیاز جلو است، می‌بازد؟

وی همچنین درباره اعتراضش به میزبانی بازی عنوان کرد: زمین سالن مشکل دارد و توپ بالا نمی‌آید. گفته بودند برای تعمیر چند میلیون هزینه لازم است. اول به خاطر تماشاگران ناراحت شدم با وجود اینکه سالن خالی بود اما اجازه ندادند تماشاگران ما طرف دیگر سالن بنشینند و گفته بودند باید پشت تیم ما بیایند. من فرد آرامی هستم اما این اتفاق مرا عصبای کرد. تماشاگران ما از کرج آمده بودند تیم ما را تشویق کنند اما حتی اجازه نداشتند پلاکارد نصب کنند. من از این وضعیت ناراحت شدم و راضی نبودم.

منبع: فارس