به عنوان پیرمرد فوتسال می‌خواهم به بانوان کمک کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان برای دومین بار در آسیا، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی زمانی که شرایط برای ادامه کار او در ایران مهیا نشد به کویت رفت تا هدایت تیم ملی کویت را بر عهده گیرد. حال پس از گذشت چند ماه از بلاتکلیفی تیم ملی، کمیته فنی فوتسال، علی رعدی را به عنوان مدیر فنی تیم ملی معرفی کرد.

رعدی درباره انتخابش گفت: اینکه چرا پیشنهاد کمیته فنی را پذیرفتم به این خاطر است که شغل من مربیگری است. اینکه چرا مرا انتخاب کردند تصمیم کمیته فنی بوده است و من نیز هر کمکی که به فوتسال و پیشرفت فوتسال بتوانم انجام دهم دریغ نمی کنم. هر کاری که از دستم بر بیاید در خدمت تیم ملی خواهم بود.

علی رعدی افزود: در ۴۰ سال گذشته شاید تنها دو سال مربیگری نکرده باشم و  اکثر مواقع نیز به عنوان سرمربی مشغول بوده ام. حدود یک سال و نیم نیز هدایت تیم بانوان میانمار را بر عهده داشته ام.

وی درباره برنامه هایش گفت: حدود یک روز است که با من تماس گرفته اند و این مسئولیت را پذیرفته ام، باید به فدراسیون بروم و حکم ابلاغ خود را دریافت کنم. سپس باید با مربیان انتخاب شده از سوی فدراسیون (شهناز یاری و زیور بابایی) جلسه ای داشته باشم و از شرایط آمادگی بازیکنان اطلاع پیدا کنم. به هر حال این مربیان در کوران مسابقات بوده اند و شناخت بهتری دارند. لیستی از بازیکنان ملی پوش که در ۴ سال گذشته در اردوهای ملی حضور داشته اند را بررسی خواهم کرد. کسانی را نیاز داریم که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم را دارند. بحث ما بیشتر فنی است. تمام سعی خود را برای پیشرفت فوتسال بانوان خواهم کرد و هرجا که دیدم نمی توانم کمک کنم خواستار برکناری ام خواهم شد!

رعدی تاکید کرد: مسابقات پلی آف هنوز به اتمام نرسیده و فینال روز ۳ اسفند برگزار می شود. به همین دلیل فعلا نمی توانیم اردوهای ملی را برگزار کنیم چراکه دو تیم حاضر در فینال به بازیکنان خود نیاز دارند. پس از پایان فینال بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره معیار انتخاب بازیکنان گفت: با مربیان تیم ملی مشورت خواهم کرد چون در کوران مسابقات هستند. اسامی بازیکنان ۴ دوره پیش تیم ملی را استخراج خواهم کرد و پس از ارزیابی بازیکنان دعوت خواهند شد. برای بازی دوستانه مقابل روسیه از داشته هایمان استفاده خواهیم کرد. مطمئن هستم بازیکنان زیادی در سراسر کشور داریم که دیده نشده اند، با استعدادیابی در استان‌ها این بازیکنان را شناسایی خواهیم کرد. بانوان به حق خود نرسیده اند و به عنوان پیرمرد فوتسال می خواهم کمک کنم.

منبع: مهر