واکنش حسن زاده در خصوص خط خوردن مهدی طارمی از تیم‌ملی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهدی طارمی مهره خوبی در خط حمله تیم‌ملی است و اگر قرار باشد او را از دست بدهیم، آسیب می‌بینیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا حسن‌زاده امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال اظهار کرد: این مراسم، مراسم قشنگی است که ما افرادی که خیلی وقت بود ندیدیم را دیدیم. قرار است شرایطی به وجود بیاید که مسیر خوبی برای افرادی که در استقلال بازی کردند، به وجود بیاید.

او افزود: قرار است بهترین تصمیم را در این جلسه بگیرند تا استقلال در مسیر خوبی قرار بگیرد و باشگاه به چیزی که می‌خواهد برسد.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط تیم با حضور فرهاد مجیدی و آجورلو را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: زمانی که آقای آجورلو به استقلال آمد، همهمه‌ای که وجود داشت از بین رفت. این آرامش باعث شد که استقلال شرایط ایده‌آلش را به دست بیاورد و بدون باخت در چهار هفته در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. ما خودمان می‌دانیم که سه، چهار بازی نخست شکل تیم دلخواه نبود ولی موضوع مهم سه امتیاز است که استقلال به دست آورده است.

حسن‌زاده در ادامه درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم‌ملی عنوان کرد: تیم ملی و عرق ملی به جای خودش باید باشد. اگر قرار است به خاطر چند نتیجه و مصاحبه، واکنش نشان دهیم، خوب نیست. شرایط تیم‌ملی ایده‌آل است. مهدی طارمی مهره خوبی در خط حمله تیم‌ملی است و اگر قرار باشد او را از دست بدهیم، آسیب می‌بینیم.

او ادامه داد: اسکوچیچ صحبتی کرده و طارمی ناراحت شده و واکنشی داشته است. اگر ریش سفیدی پیدا شود و این مساله را حل کند، همه چیز رفع می‌شود. من از اسکوچیچ به عنوان یک فرد بزرگ‌تر انتظار دارم که بخشش از سوی او صورت بگیرد و طارمی به تیم‌ملی برگردد. امیدوارم سه امتیاز بازی بعدی را تیم‌ملی بگیرد.

سرمربی شهید قندی یزد درباره حواشی تبانی در لیگ دو و رای کمیته انضباطی مبنی بر سقوط شهید قندی به لیگ سه که به کسر امتیاز و ماندن در لیگ دو تغییر پیدا کرد توضیح داد: فدراسیون، کمیته اخلاق و کمیته استیناف به مرگ گرفتند که به تب راضی باشیم. آن‌ها اول گفتند سقوط به لیگ سه اما در نهایت با منفی ۶ امتیاز در لیگ دو نگه‌مان داشتند. آخر هم نفهمیدیم مقصر چه کسی است. اسمی هم اعلام نکردند و ما چیزی پیدا نکردیم.

بیشتر بخوانید:

عملکرد متوسط طارمی | مهاجم ایران ناموفق در حملات+عکس
واکنش چراغپور به دعوت نشدن طارمی به تیم ملی
واکنش عزیزی به حذف طارمی از تیم‌ملی/اسکوچیچ مرتکب اشتباه بزرگی شد

انتهای پیام/