اعزام ۸ تپانچه‌زن به جام جهانی مصر

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: سه ورزشکار اصلی و یک نفر رزرو به مسابقات جام جهانی مصر اعزام خواهند شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد نجفی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی تپانچه، اظهار کرد: سومین مرحله اردوی تیم ملی تپانچه بعد از المپیک در حال برگزاری است. در دو اردوی قبل به بحث‌های آمادگی و انتخابی نفرات برتر پرداختیم. تیراندازان براساس رکوردگیری برای اردوی سوم انتخاب شدند و نسبت به شرایط فدراسیون قرار است در اردوی بعدی هم تعداد نفرات کمتر شود.

سرمربی تیم ملی تپانچه در خصوص آغاز اردوی چهارم گفت: اردوی بعدی قرار است از ۲۵ آذر استارت بخورد و برای آن مرحله از اردو قرار است تعداد نفرات کمتری یعنی حدود ۱۰ نفر دعوت شوند. این اردو به مدت ۲۰ روز ادامه دارد.

وی گفت: جواد فروغی، سجاد پورحسینی، محمد رسول عفتی، وحید گلخندان در رده بزگسالان و محمد حسین کیا از رده جوانان در بخش مردان انتخاب شدند. هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و الهام هریجانی و لعیا محمدی نیز در بخش زنان به اردو دعوت خواهند شد. 

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: در پایان دور چهارم اردو نیز رکوردگیری خواهیم داشت و نفرات اصلی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی مصر که قرار است اسفند ماه برگزار شود، انتخاب می‌کنیم تا در اردوی بعد با نفرات اصلی کار را شروع کنیم. 

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا همین ترکیب به مسابقات مصر اعزام خواهند شد، گفت: این ترکیب ۱۰ نفره را سعی می‌کنیم در اردوها قطعی کنیم. در بخش مردان و زنان ۳ ورزشکار اصلی و یک نفر به عنوان رزرو به مسابقات اعزام خواهند شد. البته در اردوها یکی دو نفر از ورزشکاران جوان به عنوان رزرو نیز حضور خواهند داشت اما برای اعزام بزرگسالان انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص شرایط تیراندازان در اردوی تیم ملی گفت: دو مرحله رکورد گیری انجام دادیم که تیراندازان نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشتند. سعی می‌کنیم در اردوهای بعدی نیز با برنامه‌های تمرینی خوب رکوردها را ارتقاء دهیم. 

بیشتر بخوانید:

فروغی در مسابقات جهانی تپانچه بادی مدالی کسب نکرد
المپیک 2020توکیو|نماینده فرانسه قهرمان تپانچه ۲۵ متر المپیک شد
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| هانیه رستمیان نفر دوازدهم بخش دقت تپانچه شد

انتهای پیام/