علی شجاعی: اصلا بحث جدایی مطرح نبود

در جریان همه چیز بودم و از دید آقا یحیی نسبت به خودم آگاه بودم و اخباری که می‌زدند چون واقعیت نداشت و کاملا دروغ بود اصلا برایم مهم نبود. خاطرات

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی شجاعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من همیشه سعی کردم هر موقع وارد زمین می‌شوم از قبل تمرکز می‌کنم و سعی می‌کنم با انگیزه وارد شوم و به تیم انگیزه بدهم و اینکه واقعا به تیم کمک کنم؛ این کمک کردن می‌تواند یک تکل موفق باشد یا می‌تواند یک گل باشد. خیلی دلتنگ شادی گلم با پرسپولیس بودم که فکر می‌کنم آخرین بار بعد از آن پنالتی النصر انجام دادم. ۳-۴ ماه دور از تیم ماندم و خیلی سخت بود و مصدومیت بسیار شدیدی بود و واقعا از تمام مربیانی که کمکم کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: اصلا بحث جدایی مطرح نبود و از اول فصل هم ذهنیت خودم این بود که امسال یک سال خوب برایم باشد. من خیلی به این خبرها توجه نمی‌کردم این اخبار پخش می‌شد و پاسخی به آنها داده نمی‌شد ولی من کار خودم را انجام می‌دادم و می‌دانستم در واقعیت در چه وضعی هستم.

شجاعی در پایان گفت:در جریان همه چیز بودم و از دید آقا یحیی نسبت به خودم آگاه بودم و اخباری که می‌زدند چون واقعیت نداشت و کاملا دروغ بود اصلا برایم مهم نبود. خاطرات خیلی شیرین و خوبی در یک این سال و نیم داشتم و امیدوارم که با تلاش بیشتر خودم اتفاقات بهتری را برای خودم رقم بزنم.

بیشتر بخوانید:
گل محمدی: سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی را در اختیار…
علی شجاعی: آسیا یک جام به پرسپولیس بدهکار است
کتف علی شجاعی زیر تیغ جراحی

انتهای پیام /