خورشیدی: کمپ های خوبی برای تیم ملی فوتبال انتخاب کردیم

ما برای انتخاب های‌مان، استاندارد‌هایی را داشتیم و سه گزینه‌ای که انتخاب کردیم خیلی خیلی به استاندارد‌های ما نزدیک بودند و تمام موارد را که نزدیک به ۳۰ آیتم بودند، در انتخاب‌مان رعایت کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره سفر به قطر و انتخاب کمپ برای تیم ملی، اظهار داشت: حدود ۱۰- ۱۲ روز پیش نامه‌ای به دست ما رسید. در این نامه فیفا به کشور‌ها اعلام کرده که تا ۱۳ دسامبر وقت دارند که سه گزینه خود را نهایی کنند و از آنجا که ما نمی‌توانستیم از روی عکس و اینترنت اطلاعات هتل‌ها و کمپ‌ها را ببینیم، به قطر رفتیم. ما متأسفانه در سال‌های گذشته نسبت به این ایمیل‌ها بی‌تفاوت بودیم و سومین ایمیل هم ۱۰، ۱۲ روز پیش به دست‌مان رسید. متأسفانه از ۳۸ هتلی که فیفا برای تیم‌ها در نظر گرفته است، ۲۵ هتل رزرو شده بود و ما باید از بین ۱۳ هتل، گزینه‌های یک تا سه تیم ملی را انتخاب می‌کردیم.

وی افزود: ما برای انتخاب های‌مان، استاندارد‌هایی را داشتیم و سه گزینه‌ای که انتخاب کردیم خیلی خیلی به استاندارد‌های ما نزدیک بودند و تمام موارد را که نزدیک به ۳۰ آیتم بودند، در انتخاب‌مان رعایت کردیم. تمام مواردی را که به تیم آرامش بدهد، در نظر گرفتیم و با نظر رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی تمام موارد رعایت شد. تمام مسائل را به اسکوچیچ گزارش کردیم و نظر او را خواستیم و با نظر رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی انتخاب کردیم و با کمک خدا کمپ‌های خوبی را انتخاب کردیم.

خورشیدی تصربح کرد: به عنوان مثال در دوره گذشته جام جهانی (روسیه ۲۰۱۸) ایتالیا کمپ لوکوموتیو را انتخاب کرده بود و ایران گزینه دومش کمپ لوکوموتیو بود و بعد از اینکه ایتالیا به جام جهانی نرفت و ایران کمپ لوکوموتیو را به‌عنوان گزینه دوم انتخاب کرد. این شرایط در این جام جهانی هم وجود دارد و ممکن است یکسری از تیم‌ها به جام جهانی نرسند. برای مثال اگر ایتالیا یا پرتغال به جام جهانی نرسند هتل‌های آن‌ها آزاد می‌شود. البته یکسری تیم‌های دیگر قبلاً هتل‌های ایتالیا و پرتغال را برای گزینه‌های بعدی‌شان رزور کردند و منتظر هستند تا تکلیف ایتالیا و پرتغال مشخص شود.

بیشتر بخوانید:
مجتبی خورشیدی: اسکوچیچ درماجرای طارمی پا روی دلش گذاشت
خورشیدی جزییات برنامه های تیم ملی تا پیش از بازی با سوریه را اعلام…
خورشیدی: سوء تفاهم بین اسکوچیچ و طارمی حل شد

انتهای پیام /