معاون حقوقی استقلال: حضور مرادمند و یزدانی در مسابقات کاملا قانونی است

سمیعی گفت: برخی‌ها به دنبال بر هم زدن آسایش روانی مجیدی و بازیکنان استقلال هستند که ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی ۲ بازیکن استقلال مقابل این تیم گفت: تاکنون شکایتی در این خصوص به دست ما نرسیده است و فقط مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از سازمان لیگ درباره وضعیت سربازی این ۲ بازیکن ما سئوالاتی را پرسیده اند.

او ادامه داد: این ۲ بازیکن حضورشان در بازی‌های لیگ برتر کاملا قانونی است و هواداران نگران نباشند. باشگاه استقلال از لحاظ حقوقی و قانونی تخلفی را مرتکب نشده است.

سمیعی افزود: احتمال دارد، چون باشگاه فولاد خوزستان در خصوص این ۲ بازیکن ما سند و مدرکی ندارد به همین دلیل شکایتی را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نبرده است.

معاون حقوقی استقلال گفت: البته  باشگاه‌هایی هستندکه در موعد قانونی شکایت نکرده اند و بعد مدعی هستند شکایت را در وقت قانونی به سازمان لیگ برده اند! که این کار باعث می‌شود طرفداران و سایر باشگاه‌ها به اشتباه بیافتند.

او افزود: در خصوص ۲ بازیکن خارجی ما هم شکایتی به سازمان لیگ نشده است که کمیته انضباطی بخواهد به پرونده ما رسیدگی کند. این مسائل بیشتر جنبه روانی دارد تا تمرکز مجیدی و بازیکنان تیم بر هم بریزد.

سمیعی در پایان گفت: اجازه ورود هیچ گونه حواشی به تیم را نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید :

گزارش فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره مذاکرات با های‌وب
سمیعی: از دعوت فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم
سمیعی: نمی‌توانم بگویم چند درصد شانس حذف نشدن داریم

انتهای پیام/