آخرین وضعیت واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس

قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی از آخرین وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: استقلال صورت‌های مالی‌اش را تحویل داده و سازمان خصوصی سازی و بورس باید آن‌ها را تایید کنند و بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

او ادامه داد:باشگاه پرسپولیس هنوز صورت‌های مالی را تحویل نداده و اما مدیران این تیم این قول را داده اند تا هفته آینده این مدارک ارائه شود تا بررسی‌ها انجام شود. امیدوارم صورت‌های مالی شفافی به ما ارائه شده باشد تا در بهمن ماه سرخابی‌ها وارد بورس شوند.

او گفت:در مورد ایراد کنفدراسیون فوتبال آسیا، شخصا به AFC نامه زدم که این ۲ باشگاه تا فوریه ۲۰۲۲ وارد بورس شوند. امیدوارم استقلال و پرسپولیس به تعهداتشان عمل کنند تا تعیین تکلیف واگذاری بلوک‌های مدیریتی هر ۲ باشگاه را داشته باشیم.

در حال حاضر هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان است

رئیس سازمان خصوصی بیان کرد:جلسات مختلفی را برگزار کردیم و پس از این نشست‌ها به این نتیجه رسیدیم تا بخشی به صورت عرضه اولیه به مردم واگذار شود، اما پول به خزانه نرود و باشگاه‌ها تبدیل شود تا باشگاه‌ها با این پول‌ها بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

قربانزاده افزود: در حال حاضر هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و اشتباهی متاسفانه در رسانه‌ها انجام شده در این خصوص که این ۲ باشگاه به ۲ وزارتخانه واگذار شده در حالیکه حقوق مالکانه سرخابی‌ها با وزارت اقتصاد است، اما مجامع آن‌ها در خصوص هر باشگاه یکی یا وزیر می‌باشد که برای هر ۲ باشگاه ۲ وزیرانتخاب شده اند.

رئیس سازمان خصوصی گفت:جلسه اخیر با علی پروین، علی جباری، جواد زرینچه برگزار شد و از تمام پیشکسوتان می‌خواهیم ورود کنند تا باشگاه‌ها را بتوانند مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید :
تاریخ دربی استقلال پرسپولیس مشخص شد
خبر بد شبانه؛ حذف ۹۹ درصدی استقلال و پرسپولیس از آسیا
نتیجه و خلاصه بازی تیم های استقلال و پرسپولیس / دربی امیدها

انتهای پیام/