ضیا عربشاهی: تمام بدهی به پدیده را انصاری‌فرد باید از جیبش بدهد

ضیا عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس گفت: تمام بدهی به پدیده را انصاری‌فرد باید از جیبش بدهد، سکه‌های اهدایی یک هوادار به پرسپولیس چطور غیب شد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ضیا عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت:چرا هیچ ارگان، نهاد یا شخصی محمد حسن انصاری فرد را مؤاخذه نمی‌کند؟ چرا انصاری فرد این همه بدهی به جای گذاشت و ازهمه بدتر قراردادی با پدیده امضا کرد که بابت هر روز تأخیر در پرداخت رضایتنامه یحیی گل محمدی ۱۰ میلیون تومان باید باشگاه پرسپولیس ضرر و زیان بدهد؟

وی افزود: مگر توافق دو باشگاه در بنگاه سرکوچه انجام شده بود که انصاری فرد پای آن را امضا کرد؟ این چه توافقی بود که روزی ۱۰ میلیون تومان باید پرسپولیس ضرر و زیان بدهد؟ چنین مدیرانی فوتبال ما را نابود کرده‌اند! به نظرم باید تا ریال آخر طلب پدیده را خود انصاری فرد از جیبش بپردازد!

متأسفم که ما هم همبازی خود را تأیید کردیم. محمد حسن انصاری فرد قبلا هم درمدیریت امتحان خود را پس داده بود. چرا دوباره انتخاب شد؟ قحط الرجال بوده است؟ از طرفی اقدامی‌برای پرداخت پول کالدرون نکرد تا پرسپولیس با ضرر مالی سنگینی روبرو کند.

او ادامه داد: آیا وزارت ورزش با چنین مدیرانی برخورد می‌کند یا اینکه اصلا چگونه صلاحیت این مدیران تأیید می‌شود؟ طرف می‌رود کت و شلوار می‌خرد و فاکتور می‌آورد و پولش را از باشگاه پرسپولیس می‌گیرد یا اینکه هوادار سکه می‌دهد بین بازیکنان پخش شود اما این سکه ها غیب می‌شود! حرف زیاد است اما فقط می‌توان تأسف خورد.

بیشتر بخوانید:

ذوالفقارنسب: حضورم در باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تضادی با هم ندارد
کلانتری: پرسپولیس بازی سختی مقابل فجر دارد/ قبلا در آزادی پرسپولیس را شکست داده…
گزارش تمرین امروز پرسپولیس/غیبت 5 بازیکن در تمرین

انتهای پیام/