الهامی:تراکتور یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ/ این تیم شیر پیر است

سرمربی نساجی می‌گوید می‌توانستند مقابل تراکتور به برتری برسند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تراکتور و نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی، بازی خوبی بود. هر چند بارندگی روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود اما بازی کاملا تاکتیکی دیدیم. تراکتور باتوجه به شرایطش، تغییر تاکتیک داده بود. باتوجه به شرایط زمین بازی فیزیکی بود. به نظرم بازی خوبی بود و ما از تراکتور بهتر بودیم.

او افزود: تراکتور با توجه به تغییر تاکتیکی که داده بود و شرایط زمین، در زمین خودش تجمع کرده بود و به دلیل داشتن نفرات خوب در خط حمله به فکر استفاده از ضد حملات بود. آن‌ها در نیمه اول خطرساز شدند اما پس از گلی که زدیم، از باکس دفاعی خارج شدند تا گل تساوی را به ثمر رساندند. پس از تساوی بازی به تعادل کشیده شد. حیف که بازی مساوی شد. برای دو تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نساجی گفت: به نظرم می‌آمد می‌توانستیم ببریم. بعد از زدن گل موقعیت داشتیم. نباید تراکتور را هم دست کم بگیریم چرا که شیر، پیرش هم شیر است. به نظرم تراکتور تیم خیلی خوبی است. با کسانی که می‌گویند تراکتور تیم ضعیفی بسته شده موافق نیستم. به نظرم تراکتور یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است. آن‌ها توانمند هستند ولی حس من این است که نساجی باید پیروز مسابقه می‌شد.

الهامی در پاسخ به این سوال که به هدف‌گذاری نیم‌فصلش برای نساجی رسیده است، بیان کرد: به چیزی که فکر می‌کردیم نزدیک هستیم. شاید اوایل فصل باتوجه به محرومیت چهار هفته‌ای خودم، امتیازاتی از دست دادیم اما ۹ هفته است که شکست نخوردیم که قابل تقدیر است. امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم ادامه دهیم.

او درباره تاثیر حضور شاهرخ بیانی و مسعود شجاعی در نساجی اظهار کرد: هر دو عزیز، اسطوره‌های فوتبال ایران هستند. علاوه بر این جنتلمن هستند. شاهرخ اسطوره بچگی‌های من است. مسعود هم جنتلمن واقعی برای کل فوتبال ماست. به نظرم او بازیکن محبوب و اسطوره برای تراکتوری‌ها هم است.

سرمربی نساجی درباره فشردگی لیگ برتر گفت: من دو، سه هفته پیش گفتم که در اروپا اینطور نیست. گفتند در انگلیس بازی‌ها فشرده است اما آن‌ها سه بازی کردند و ۱۰ روز استراحت کردند. همه تیم‌ها مصدومیت‌های سنگینی دادند. تراکتور دو تعویض اجباری در نیمه نخست داشت. همچنین ما مصدوم داشتیم. هرچند این فشردگی به خاطر جام جهانی و بحث ملی است اما امیدوارم که تعداد بازیکنان را بیشتر کنند تا بتوانیم مصدومیت‌ها را کاهش دهیم.

الهامی در ادامه با تمجید از کیفیت زمین ورزشگاه شهید سلیمانی بیان کرد: به مجموعه بنیان‌دیزل تبریک می‌گویم که زمین فوق‌العاده‌ای دارند. با وجود بارندگی چند روز زمین خوبی آماده کرده بودند.

سرمربی نساجی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تعویض‌های اجباری تراکتور به کسب یک امتیاز توسط نساجی کمک کرد، گفت: کسی که به زمین آمد یعنی محمد قنبری فوق‌العاده بازی کرد. دستشان در تعویض‌های بدنی در نیمه دوم خالی شد اما کیفیت این تعویض‌ها خوب بودند.

بیشتر بخوانید:

تاتار: امروز مسابقه سختی را تجربه کردیم/کیفیت زمین مسابقه پایین آمده
مجیدی: استقلال در هر دو نیمه برتر بود/ قهرمانی نیم فصل را به بازیکنانم تبریک می گویم
عنایتی: از بازیکنان تیمم راضی نبودم /شرایط زمین ورزشگاه انقلاب خوب نیست

انتهای پیام/