یاری: می‌خواهند فوتسال بانوان را نابود کنند/بازیکنان به خاطر مطالباتشان در اردو حاضر نشدند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شهناز یاری مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره عدم حضورش در تمرینات تیم ملی عنوان کرد: می‌خواهند بانوان را نابود کنند، من می‌خواستم حق آنها پایمال نشود، من خودم را فدای جمعیت زیادی می‌کنم که فوتسال بازی می‌کنند و از این اتفاق ناراحت نیستم. 

وی افزود: آقایان نباید ما را نادیده بگیرند، آنها رعدی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، من مخالف حضور مردان به عنوان مشاور فنی نیستم، اما صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه رعدی سرمربی تیم ملی است، ما به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم و جایگاه خودمان را به مردان می‌دهیم. کم کم این پست‌ها را از بانوان می‌گیرند، مگر تیم  مردان مشاور زن دارد؟ چرا باید خودمان را نادیده بگیریم؟‌ مگر کادر بانوان این تیم را قهرمان آسیا نکرده است؟ کدام مربی مرد فوتسال به بانوان آموزش می‌دهد؟ مشکل ما مشاور و مدیرفنی نیست، مسئله این است در رأس بانوان خودشان کار را در دست بگیرند که قبلا این توانایی را داشته‌اند. 

یاری در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از غیبت شما در تمرینات، تماسی از سوی فدراسیون یا نایب رئیس بانوان داشته‌اید، عنوان کرد: خیر، من هیچ صحبتی نداشتم، آنها نپرسیدند که چرا به تیم ملی نیامده‌ام.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره غیبت برخی از بازیکنان خاطرنشان کرد: برخی از آنها به دلیل مطالباتشان در تمرینات شرکت نکردند و برخی هم خسته بودند. اردو واقعا غیرکارشناسی بود، چون بازیکنان در اوج خستگی بودند و بعد از هشت ماه نیاز به پنج روز ریکاوری داشتند، تعدادی از آنها هم آسیب‌دیده بودند.

منبع: فارس