شروع مقتدرانه ایران در هندبال قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال ایران موفق شد تیم استرالیا را در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقتدرانه در آن شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی هندبال کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا که به میزبانی شهر قطیف عربستان در حال برگزاری است به مصاف حریف خود یعنی استرالیا رفت و در نهایت توانست با نتیجه ۳۲-۱۰مقتدرانه حریف خود را از پیش رو بردارد تا شروعی فوق العاده در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه کند.
این دیدار با کسب امتیاز برای ملی‌پوشان هندبال ایران آغاز شد و در ادامه استرالیایی‌ها تلاش کردند تا با فشار از نقاط مختلف زمین بتوانند فاصله دو تیم را به حداقل برسانند اما این تیم ملی ایران بود که در این حملات به خوبی عمل می‌کرد و با سرعت مناسب و ضربات با دقت حریف خود را مجبور به دریافت گل می کرد. البته در این دیدار درخشش دروازه‌بان ایرانی هم قابل توجه بود آنها در صحنه های مختلف این حریف را با مشکل جدی روبرو کردند تیم ملی هندبال کشورمان نیمه نخست این بازی را با نتیجه ۱۶ بر ۴ به پیروزی رسید کانگوروها در پایان این زمینه تلاش داشتند تا به خارج کردن دروازه بان شان و بیشتر کردن تعداد بازیکنان از ایران امتیاز بگیرند اما موفق نبودند.
بازی در نیمه دوم هم همانطور که انتظار می‌رفت به سود هندبالیست های ایرانی دنبال شد شاگردان فرناندز اسپانیایی در اینگونه شروع آتشینی داشتند و با فرو ریختن چند باره دروازه استرالیا فاصله این دو تیم را بیشتر کردند این بازی در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۱۰ به سود تیم ملی هندبال ایران آغاز شد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شروع مقتدرانه داشته باشد شاگردان شرمن در ادامه رقابت‌های خود باید با کویت و عربستان بازی کنند.
هندبالیست های ایرانی در این دوره از مسابقات با کادر فنی به نسبت به قوی‌تر از دوره‌های گذشته به مصاف حریفان رفتند و بیشتر هم اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید:
بحرین میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا شد
نتایج و خلاصه بازیهای مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال زنان
شکست تیم هندبال آنادولو ترکیه در غیاب چهار لژیونر ایرانی

انتهای پیام /