اسکوچیچ: کرونا در حال حاضر دغدغه من است و می تواند یک تاثیر مخرب داشته باشد

 

کرونا در حال حاضر دغدغه من است و می تواند یک تاثیر مخرب داشته باشد و همه چیز را به هم بریزد. ما کیفیت خودمان را اثبات کردیم و خیلی امیدواریم کار صعود را در بازی اول یکسره کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در فوتبال نباید خیالتان راحت باشد و این پیام را به همه بازیکنان و همه اعضای فوتبال داده ام. همیشه باید به رقبای خود احترام بگذاریم و من به دنبال آن هستم تا پس از قطعی شدن صعودمان به جام جهانی همچنان انگیزه خودمان را حفظ کنیم تا بتوانیم برای اولین بار به دور بعدی این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه های من موضوع سلامتی بازیکنان است. کرونا در حال حاضر دغدغه من است و می تواند یک تاثیر مخرب داشته باشد و همه چیز را به هم بریزد. ما کیفیت خودمان را اثبات کردیم و خیلی امیدواریم کار صعود را در بازی اول یکسره کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی ایران با تیم های عراق و امارات و شناخت نسبی که به آنها داریم، گفت: عراق و امارات را می شناسیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. نشان داده ایم برتر هستیم اما باید مراقب باشیم و بدانیم شرایط هر بازی متفاوت است. ما نیازمند حمایت هستیم، فوتبال ایران صعود به جام جهانی را چندبار تجربه کرده است و این بار باید برای صعود به مرحله بعدی برنامه ریزی کنیم. الان به دنبال تدوین پروتکل هایی هستیم تا اردوها را به خوبی برگزار کرده و در دو دیدار آینده با قدرت ظاهر شویم.

وی ادامه داد: کیفیت فوتبال ایران بالاست و می تواند بهتر بازی کند. همه بازیکنان خوب بازی می کنند و قابل توجه هستند اما من بیشتر این را دوست دارم که ثبات تیم حفظ شده و این برای ما مهم است. فدراسیون فوتبال هم قول هایی داده تا بازی های دوستانه ای را برای تیم ملی در نظر بگیرد که این مساله به بعد از صعودمان به جام جهانی محقق می شود.

بیشتر بخوانید:
بازتاب آشتی طارمی با اسکوچیچ و آمادگی ستاره پورتو برای بازی با عراق +…
مهدوی کیا به اسکوچیچ رسید؛ اردوی هم زمان تیم‌های ملی آغاز می‌شود
گوش درد اسکوچیچ را فراری داد

انتهای پیام /