رضا عنایتی: تعویق بازی استقلال می‌تواند به سود ما شود

اگر بازی عقب بیفتد می‌تواند شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند و شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آنان استفاده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: اولا که برای همه‌ی بازیکنان تیم استقلال آرزوی سلامتی دارم چون شنیدم شانزده یا هفده نفر کرونایی هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند و به میادین برگردند. ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و الان هم به شدت تمرین می‌کنیم چون هنوز خبری مبنی بر کنسل شدن یا عقب افتادن بازی به ما نداده‌اند. ما تمرین می‌کنیم و آمادگی لازم جهت برگزاری بازی داریم. فقط این که دوستان شانزده یا هفده کرونایی دارند بحث سلامتی بازیکنان ما هم وجود دارند و اگر تایید کردند که این اتفاق افتاده، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می‌افتد و باید خیلی ریز به این مسئله ورود کنند در غیر این صورت ما آمادگی این را داریم که صددرصد بازی را انجام دهیم.

وی افزود: اگر بازی عقب بیفتد می‌تواند شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند و شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آنان استفاده کنیم. به هر حال ما در هردوجهت آماده هستیم اما اولویت اول من سلامتی بازیکنان است و امیدوارم در این مسئله با حساسیت بیشتری برنامه ریزی شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد.

بیشتر بخوانید:
عنایتی: بهتر است ما هم با استقلال بازی نکنیم
عنایتی: از بازیکنان تیمم راضی نبودم /شرایط زمین ورزشگاه انقلاب خوب نیست
عنایتی: می دانستیم حریف چقدر خطرناک است

انتهای پیام /