وینفرد شفر: اگر از تیم من حمایت می‌کردند استقلال قهرمان ایران و آسیا می‌شد.

 

اتفاقات فوتبال ایران و نتایج استقلال را همیشه دنبال می‌کنم. ایران کشوری است که من نزدیک به دو سال در آن زندگی کردم و می‌دانم مردم بسیار خوبی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وینفرد شفر سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و از این بابت برای هوادارانش خوشحالم. تا جایی که من به خاطر دارم ،این فصل جزو معدود فصول در سالیان اخیر است که کادر فنی استقلال از حمایت خوب، کامل و مؤثر کادر مدیریتی برخوردار شده و این مزیتی است که طی سالیان گذشته وجود نداشت.

وی افزود: حمایتی که امسال از تیم استقلال می‌شود، طی فصول اخیر همان‌طور که گفتم واقعاً وجود نداشته است. اگر حمایتی که الان از تیم استقلال می‌شود ،در فصل دوم حضور من در استقلال هم صورت می‌گرفت ،نه تنها عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست می‌آوردیم بلکه حتی می‌توانستیم ستاره سوم را روی پیراهن استقلال بنشانیم.

شفر در پایاین گفت: مشتاق هستم تا صحنه بالا رفتن جام توسط بازیکنان استقلال را تماشا کنم زیرا باعث شادی هوادارانی می شود که مدت‌ها کنار آنها زندگی کردم و خاطرات بسیار خوبی از حضور در تیم محبوبشان و ایران دارم.

بیشتر بخوانید:
تمجید شفر از کارلوس کی روش
شفر در آستانه اخراج از الخور
خانه تکانی در قطر / شفر و رضائیان فعلا در لیست اخراج

انتهای پیام /