پاتک پرسپولیس به استقلال در نقل و انتقالات زمستانی

احتمال جذب بازیکن استقلال تهران توسط تیم فوتبال پرسپولیس جدی تر شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رشید مظاهری به دنبال فسخ قرارداد با استقلال است تا به تیم مورد نظر خود بپیوندد. برخی گمانه زنی ها از حضور رشید در جمع سرخپوشان تهرانی خبر می دهند.

جدا از فولاد خوزستان، یک باشگاه صنعتی هم پیشنهادی وسوسه‌انگیز به مظاهری داده ولی هدف مهم این دروازه‌بان رفتن به یک تیم سرشناس است. بعد از پوشیدن پیراهن تراکتور و استقلال، مظاهری قصد ندارد در یک تیم معمولی بازی کند به همین دلیل او بازی در پرسپولیس را هدف قرار داده است.

آیا پرسپولیس هدف مظاهری است؟

مظاهری در این مدت هیچ اظهارنظری در مورد احتمال پوشیدن پیراهن پرسپولیس نداشته و جالب اینجاست که یحیی گل‌محمدی هم مدتی پیش گفته بود که با بودن حامد لک به جذب دروازه‌بان فکر نمی‌کند اما این مسائل فقط برای از بین بردن حاشیه‌های احتمالی این انتقال است. هم‌اکنون مظاهری جدی‌ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط دروازه است. یحیی و داوود فنایی در ذوب‌آهن با این دروازه‌بان کار کردند و قصد به خدمت‌گرفتن مظاهری را دارند. حتی یکی از مربیان پرسپولیس هم با مظاهری صحبت کرده ولی مسئله مهم این است که رشید بتواند در این برهه زمانی بازیکن آزاد شود.

هدف مهم او رفتن به جام‌جهانی با تیم ملی ایران است و حضور در پرسپولیس می‌تواند شرایط فوتبالی مظاهری را تغییر دهد. از طرفی این دروازه‌بان هرگز دوست ندارد اتفاقی که برای احمد موسوی در استقلال رخ داد را تجربه کند و ترجیح داده بدون حاشیه و صحبت با رسانه‌ها کارش را جلو ببرد. بدون‌شک در روزهای آینده ماجرای جدایی مظاهری و استقلال وارد فاز جدیدی خواهد شد، اگر همه‌چیز طبق خواسته مظاهری پیش برود، احتمالا شاهد یک انتقال جنجالی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:
پاسخ آخر رشید مظاهری به درخواست مدیران تیم
مخالفت رشید مظاهری با حضور در فولاد
مدیرتیم فولاد: از جذب رشید مظاهری خبر ندارم

انتهای پیام/