سید جلال حسینی: شرایط پرسپولیس نرمال نیست/بازیکنان ماشین خود را فروخته و خورده اند

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس نرمال نیست.بازیکنان ماشین فروخته اند و خورده‌اند.چرا اتفاقات بد به صورت سریالی باید برای پرسپولیس بیفتد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید جلال حسینی اظهار داشت: مشکلات مالی از اول فصل وجود داشته و ما تصور می کردیم حداقل تا نیم فصل حل می شود اما … واقعا نمی دانم چه بگویم؟ بازیکنان پرسپولیس در همه این سال ها نشان داده اند به تیم خود تعصب دارند و غیرتمند هستند.

آقای صدری هم همین مشکلات را که قبلی ها درست کرده بودند، داشت. حالا آقای درویش هم با کوهی از مشکلات مالی و… مواجه شده و این دو نفر آخری واقعا کاری نمی توانند بکنند. مشکلات امروز پرسپولیس تقصیر این دو نفر نیست.

وی افزود:بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم خانواده و خرج دارند. برخی ازآنها خرج چند خانواده را می دهند و من می دانم مربیان و بازیکنانی داریم که مستأجر هستند و صاحبخانه آنها را جواب کرده است.

برخی ماشین خود را فروخته و در نیم فصل گذشته خورده اند! آنها روی قول مدیران باشگاه و قراردادی که بسته اند حساب باز کرده اند. حالا چه کار باید کنند؟

شرایط نُرمال نیست. باشگاه پرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است. درسال های اخیر بهترین نماینده برای ایران بوده است اما نتیجه این زحمات چه شد؟

نمی دانم چرا اتفاقات بد به صورت سریالی باید برای پرسپولیس بیفتد؟ واقعا زشت است! پرسپولیس تیم کوچکی نیست و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به فکر بیفتند.

بیشتر بخوانید:

گزارش تمرین امروز تیم پرسپولیس/غیبت کاپیتان
واکنش به پیشنهاد رسمی پرسپولیس برای خرید دو بازیکن
توافق سرمربی سابق پرسپولیس با تیم اماراتی

انتهای پیام/