مصاف دوباره کشتی ایران و آمریکا کجا رقم می‌خورد؟

باتوجه به دعوت فدراسیون کشتی ایران از آمریکایی‌ها باید دید بعد از تگزاس و پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ دو تیم مصاف دوستانه دیگری خواهند داشت یا خیر.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی کشتی آزاد ایران به دعوت فدراسیون کشتی آمریکا قرار است روز 23 بهمن در تگزاس به مصاف این تیم برود. این در شرایطی است که تیم کشورمان عملکرد درخشانی در مسابقات جهانی نروژ داشت و حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور موفق شدند دیوید تیلور و جی‌دن کاکس آمریکایی، قهرمانان اوزان 86 و 92 کیلوگرم جهان را شکست دهند و مجتبی گلیج هم برای شکست کایل اسنایدر در وزن 97 کیلوگرم تنها چند ثانیه کم آورد.

امیرحسین زارع نیز با کارنامه درخشانش در سال 2021 برای گیبل استیوسون قهرمان آمریکایی سنگین وزن المپیک خط و نشان کشاند، به این ترتیب آمریکایی‌ها حالا علاقه زیادی به مصاف با تیم کشورمان دارند، همانطور که این رویارویی برای کشتی ایران نیز فواید زیادی خواهد داشت.

بعد از پذیرفتن دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از سوی ایران، فدراسیون کشتی کشورمان هم از این تیم دعوت کرد که در جام بین‌المللی تختی که بهار سال آینده برگزار می‌شود و یکی از مراحل چرخه انتخابی تیم ملی هم خواهد بود، حضور پیدا کند. باید دید آمریکایی‌ها برای این مسابقه به ایران خواهند آمد و یا اینکه بعد از تگزاس، مصاف بعدی کشتی‌گیران دو تیم در مسابقات جهانی 2022 صربستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مورد حواشی دیدار کشتی آزاد…
کشتی قهرمانی جهان| سومی تیم ملی کشتی آزاد ایران مسجل شد/ بازگشت به سکو…
ترکیب تیم کشتی آزاد ایران برای جام جهانی/ حضور قاسمی، افضلی و نصیری

انتهای پیام/