حسن زاده: شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم/ از لحاظ بودجه مشکل داریم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما از لحاظ بودجه مالی و هزینه انجام‌شده تیم ششم لیگ هستیم.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن حسن‌زاده پس از پیروزی سن ایچ مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ‌برتر فوتسال اظهار کرد: بازی با کیفیتی شاهد بودیم و هر دو تیم فوتسال خوبی ارائه کردند. سپاهان بازیکنان و از همه مهم‌تر کادر فنی خوبی دارد. تیم ما باهوش بازی کرد، کلیه دقایق را مدیریت کردیم و سعی کردیم با حوصله فوتسال کنیم چرا که می‌دانستیم در مقابل تیمی قرار داریم که ساختار دفاعی مناسبی دارد و در ضدحملات هم خطرناک است.

وی در ادامه افزود: از فرصت‌هایی که به‌دست آوردیم استفاده کردیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم؛ بازی سختی را پیشبینی می‌کردیم و همینطور هم شد، در شرایط ایده‌آل بازیکنانم منطقی فوتسال بازی کردند و مزد تلاششان را گرفتند.

سرمربی سن ایچ در رابطه با تیم خوب سپاهان و برد سخت سن‌ایچ در این دیدار تصریح کرد: امسال لیگ نشان داد به جایگاه تیم‌ها نباید توجه کنیم، سپاهان قهرمان چهار دوره متوالی لیگ و قهرمان آسیا را شکست داد، عملکردشان نشان می‌دهد قابلیت زیادی دارند؛ شانس هم با تیم ما یار بود و یک بازی خیلی‌مهم را برنده شدیم.

حسن‌زاده ، در خصوص احتمال قهرمانی سن‌ایچ در لیگ این فصل خاطرنشان کرد: از نظر هزینه و شرایط مالی تیم ششم لیگ هستیم و حداقل پنج تیم خیلی بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. کار فنی‌مان را انجام می‌دهیم و قطعاً به رتبه‌های بالاتر نگاه می‌کنیم، قهرمانی هم روی کاغذ برای تیم ما دور از دسترس نیست!

وی در پایان گفت: گرچه اعتقاد من این است برای قهرمانی فاکتورهای زیادی به‌دور از مسائل فنی نیاز است، مدیریت در حال حمایت از تیم ما است و با تلاش بازیکنان و کادرفنی به‌دنبال کسب یک رتبه بسیار خوب در جدول هستیم.