تشریح برنامه های تیم ملی شطرنج قبل از بازی های آسیایی

تیم ملی شطرنج بانوان کشورمان قرار است شهریور ماه در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین شرکت کند و ملی پوشان کشورمان این روز‌ها تمرینات خود را در سالن فدراسیون شظرنج برگزار کرده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون و مربی تیم ملی شظرنج بانوان صحبت‌هایی انجام داد.

5 اردو تا بازی های آسیایی برگزار می کنیم

شادی پریدر مربی تیم ملی شطرنج بانوان گفت: بازی‌های آسیایی در ۲ قسمت سریع و استاندارد برگزار می‌شود که در قسمت سریع ۲ نفر و در قسمت استاندارد ۵ شطرنج باز حضور خواهند داشت. ما تا قبل از بازی‌های آسیای قرار است ۵ اردو برگزار کنیم. همچنین رقابت‌های المپیاد جهانی در تیر ماه را داریم که از جمله رویداد‌های مهم فدراسیون شطرنج است. با توجه به اینکه شطرنج بعد از چند سال دوباره به بازی‌های آسیایی برگشته است، تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا مدال‌های خوش رنگی برای ایران به ارمغان بیاوریم. هر چند عیار مدال بازی‌های آسیایی با رقابت‌های دیگر کاملا فرق دارد.

امیدوار به موفقیت در بازی های آسیایی هستیم

تیم ملی شطرنج بانوان کشورمان در چند سال گذشته بار‌ها در رقابت‌های بین المللی موفق شده عملکرد موفقی داشته باشد و نایب رئیس فدراسیون شطرنج امیدوار است ورزشکارانمان در بازی‌های آسیایی موفق باشند.

سارا خادم الشریعه ۲ مدال نقره و یک مدال طلای جهانی را در قسمت سریع و برق آسا کسب کرده است. همچنین مبینا علی نسب هم اخیرا در رقابت‌های تونس موفق شد حد نصاب استاد بزرگی را به دست آورد. همچنین آنوشا مهدیان در رقابت‌های جوانان آسیا توانست مدال برنز آن مسابقات را کسب کند. به هر حال بازی‌های آسیایی رقابت سختی است و ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا دست پر از این مسابقات برگردیم.

بیشتر بخوانید:
تست کرونای شطرنج باز ایران در ایتالیا مثبت شد
عملکرد ضعیف ملی پوش شطرنج ایران در رقابت های آزاد اسپانیا
شطرنج بازان جوان ایران به دو مدال دست یافتند

انتهای پیام/