مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به گلمحمدی: هر زمینی که می خواهی بگو تا بگیریم

    یکی از سه شرط مهم یحیی برای بازگشت به پرسپولیس پیدا کردن زمینی مناسب برای برگزاری تمرین است.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از سه شرط مهم یحیی برای بازگشت به پرسپولیس پیدا کردن زمینی مناسب برای برگزاری تمرین است. این شرط در حالی از سوی یحیی مطرح شده که در حال حاضر هیچ زمین تمرین مناسبی در تهران برای پرسپولیس وجود ندارد و تمام زمین های مناسب تمرینی از ماه ها قبل توسط دیگر تیم های تهرانی و حتی تیم های شهرستانی تحت اجاره قرار گرفته است.

    از سوی دیگر درست کردن زمین چمن ورزشگاه کاظمی نیز نیاز به زمان دارد و در این مقطع شدنی نیست و برای حل این مشکل باید صدری به عنوان مدیر قبلی پرسپولیس از مدتها قبل اقدام می کرد که اقدامی صورت نگرفته است.

    در همین ارتباط خبردار شدیم در تماسی که بین رضا درویش و یحیی گل محمدی انجام شده مدیرعامل پرسپولیس به یحیی گل محمدی گفته که هر زمین تمرینی که در تهران و اطراف تهران مدنظر دارد را معرفی کرده تا او برای اجاره آن اقدام کند. گفتنی است که افشین پیروانی نیز به عنوان مدیر تیم از مدتها قبل به دنبال پیدا کردن یک زمین مناسب تمرینی بود که گویا هنوز موفق نشده است.

    حال باید دید درنهایت یحیی و پیروانی چه زمین تمرینی را به رضادرویش معرفی میکنند تا مدیرعامل تازه وارد سرخ پوشان برای امضای قرارداد اقدام کند.

    بیشتر بخوانید:

    گزارش تمرین امروز پرسپولیس/ غیبت یحیی گل محمدی
    اعتصاب سرخپوشان در غیاب گل محمدی شکست
    سه شرط گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس

    انتهای پیام/