کلهر: درحال رایزنی هستیم تا زمینه حضور تماشاگران را در بازی امارات فراهم کنیم

برخی می‌گفتند تماشاگران گزینشی با اتوبوس منتقل شده‌اند اما واقعیت این بود که پارکینگ 20 و 21 که برای بانوان در نظر گرفته شده بود تا ورودی 4 فاقد روشنایی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی می‌گفتند تماشاگران گزینشی با اتوبوس منتقل شده‌اند اما واقعیت این بود که پارکینگ 20 و 21 که برای بانوان در نظر گرفته شده بود تا ورودی 4 فاقد روشنایی است. این نقص را همواره تذکر دادیم و به کسانی که مدعی تلاش برلی حضور زنان در ورزشگاه بودند می‌گفتیم یک مسیر 2 کیلومتری روشنایی لازم فراهم نشده است. امنیت کامل در آنجا با توجه به تاریکی وجود ندارد. 2 بار شخصا آن مسیر را بررسی کردم و با توجه به این که بازی شب برگزار می‌شد و هوا هم سرد بود اتوبوس تعبیه کردیم تا هر کسی که علاقه داشت پیاده تا ورودی برود یا هر کسی خواست با اتوبوس تردد کند که بیشتر هم انتخاب‌شان اتوبوس بود.

وی افزود: اساسا هیچ نقشی در بلیت‌فروشی نداریم و وزارت ورزش در این فرایند ناظر بوده و اجرا نیز بر عهده فدراسیون فوتبال است. البته ما تلاش می‌کنیم در چیزی که ابلاغ می‌شود عدالت رعایت شود و در خصوص ورود مردم شرایط صحیح را فراهم شود. بلیت فروشی به هیچ وجه در دست وزارت ورزش نیست. اینکه چه تعدادی، به چه شکلی وارد شوند دست ما نیست. به وزارت خانه و فدراسیون اعلام می‌شود و ما هم برای آن اساس اقدام می‌کنیم اما چیزی که به ما ابلاغ شد و آن را اجرا کردیم به هیچ عنوان گزینشی نبوده است. افرادی که این موضوع را مطرح می کنند یا از سر بی اطلاعی است یا اغراض دیگری را دنبال می کنند.

وی همچنین در پایان تاکید کرد: درحال رایزنی هستیم تا زمینه حضور تماشاگران را در بازی امارات فراهم کنیم؛ با توجه به اینکه بازی در فضای باز برگزار می شود، می توان با اتخاذ تدابیری مانند کاهش تماشاگران، بازی را در حضور هواداران برگزار کرد.