علی علیپور: طارمی رفیق صمیمی من است/ حتما آقا یحیی دلیلی برای استعفا داشته است

علی علیپور مهاجم ماریتیمو گفت:حتما یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس دلیلی برای استعفا داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پورتو واقعا تیم خوب و پرمهره‌ای است. هرچند مهدی طارمی و لوئیز دیاز را نداشت اما باز هم بازیکنان خوبی دارد اما ما برای امتیاز گرفتن به زمین پورتو آمده بودیم.مهدی خودش هم می‌داند چقدر دوستش دارم. او رفیق صمیمی‌من است و دوستان خوبی برای هم هستیم. قطعا او ستاره مهمی در تیم پورتو است و غیبت مهدی طارمی یک مقدار خیال مدافعان ما را راحت تر کرده بود.

پرسپولیس تیم محبوب من است و بر همین اساس تا جایی که بتوانم اخبار این تیم را پیگیری می‌کنم. متأسفانه اخبار خوبی از ایران درخصوص پرسپولیس به گوش نمی‌رسد.حتما آقا یحیی دلیلی برای این کارش داشته است. شاید می‌خواست به این طریق مدیران یا مسئولان باشگاه را کمی‌به خودشان بیاورد. او مربی من بوده و می‌دانم چقدر پرسپولیسی است و این تیم را دوست دارد.

پرسپولیس به نظرم DNA قهرمانی دارد. بازیکنانی که سال‌هاست کنار هم می‌جنگند و هدفی جز قهرمانی ندارد. کارشناسان می‌گویند شخصیت قهرمانی که حرف درستی است.من در شرایط جسمانی و آمادگی خیلی خوبی هستم اما به نظر آقای اسکوچیچ احترام می‌گذارم. اهداف بزرگی در سر دارم و می‌خواهم یکی از بازیکنان تراز اول لیگ پرتغال باشم و به تیم ملی دعوت شوم. برای رسیدن به این دو هدف بزرگ باید سخت تمرین کرده و بیشتر بجنگم.

بیشتر بخوانید:

علیپور: بازیکنان پرسپولیس حق دارند اعتراض کنند/ استعفای گل‌محمدی کذب است
واکنش‌ علیپور به‌ نامزدی‌‌برای‌‌مدیرعاملی سرخ‌ها
علی علیپور: می‌توانستیم آن روز استقلال را ۷ تایی کنیم!

انتهای پیام/