دراگان اسکوچیچ: ایران در تاریخ خود هرگز به این سرعت به جام جهانی نرفته بود

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: ایران هرگز در تاریخ خود به این سرعت به جام جهانی صعود نکرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ایران هرگز در تاریخ خود به این سرعت به جام جهانی صعود نکرده است. خوشحالم چون از موقعیتی از دست رفته به این موفقیت رسیدیم. کاری را انجام دادیم که در مرحله قبل گم شده بود. من به بازیکنان و کادر فنی ایران افتخار می‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه اقدام انقلابی برای موفقیت در ایران انجام داده است؟ تاکید کرد: هیچ چیز انقلابی وجود ندارد. برای این سطح به بلوغ رسیده‌ام و روی خودم سرمایه گذاری کرده‌ام. فکر می‌کنم نکته کلیدی در این واقعیت است که ذهنیت بازیکنان اینجا و فرهنگشان را می‌شناسم. من می دانم چگونه با آنها برخورد کنم.

در ایران از مربیان کروات قدردانی می‌شود چون ما جزو کسانی بودیم که بیشترین موفقیت را کسب کردیم. مربیان ما حتی برخی از دالان‌ها و راهروهای سیاسی بین ایران و کرواسی را شفاف و روشن کرده‌اند. فوتبال اینجا خیلی مهم است.ما در خط حمله بازیکنانی در سطح جهان داریم که می‌توانند در هر تیمی بازی کنند. مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو، علیرضا جهانبخش از فاینورد و سردار آزمون که سه سال آقای گل زنیت بوده و حالا به لورکوزن رفته است را داریم.

تهران شهری عالی با ۱۲ میلیون نفر جمعیت است. فقط ترافیکش را دوست ندارم. رسیدن به هر مقصد، یک تا دو ساعت طول می‌کشد. مردم کمی ریلکس و آرام رانندگی می‌کنند. دوست داشتم تیم من هم این‌طور بازی می‌کرد مثل نظم و منطق عجیبی که در عبور و مرور وجود دارد؛ نظم و سازماندهی و البته ابتکار ترکیب ایده آل من است.

بیشتر بخوانید:

هشدار اسکوچیچ به بازیکنان تیمش سوژه رسانه اماراتی‌ شد+عکس
آمار منحصر به‌ فرد در انتظار اسکوچیچ
رکورد بی‌نظیر تیم اسکوچیچ در قاره و جهان

انتهای پیام/