کامرانی فر: مهدوی کیا از تیم ملی امید استعفا نداده است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مهدوی کیا از تیم ملی امید استعفا نداده، بلکه از مدیریت فنی کناره گیری کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فدراسیون فوتبال کشورمان بعد از اینکه مباحث مربوط به اساسنامه را تنظیم کرد آن را به مجلس شورای اسلامی فرستاد و نمایندگان مردم باید تا اسفند ماه مطالب مربوط به اساسنامه را تصویب کرده و به تایید فیفا برسد. اگر تا اسفند اساسنامه تصویب نشود فوتبال ایران دچار تعلیق خواهد شد.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: قبل از اظهار نظر در مورد اساسنامه باید بگویم که فدراسون فوتبال هیچ موقع خودش را از ارکان نظام جدا نمی‌داند. در این مسیر باید تعهداتی که به فیفا داشتیم را عملی کنیم. واحد حقوقی فدراسیون فوتبال نامه‌هایی را به فیفا ارسال کرد و در مقابل فیفا یک سری از اطلاعاتی که ما ارائه کردیم را تایید کرده است. به زودی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و تمام مواردی که فدراسیون به فیفا و در مقابل، فیفا به فدراسیون اعلام کرده حتما بررسی خواهد شد.

چندی پیش در خبر‌ها آمد که مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید به دلیل برخی اختلاف نظر‌ها از هدایت تیم ملی فوتبال امید استعفا داده، اما دبیر کل فدراسیون فوتبال این خبر را رد کرد.

من با مهدوی کیا در ارتباط هستم. او از تیم ملی امید استعفا نداده است. او در ایمیلی که به فیفا ارسال کرده از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال کناره گیری کرده است. ما می‌خواستیم او را کنار خود نگه داریم، اما نشد. به هر حال مهدوی کیا نماینده فدراسیون در فیفا نیست و قرار است به زودی نماینده جدید فوتبال کشور به فیفا معرفی شود.

بیشتر بخوانید :
دبیر کل فدراسیون فوتبال به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد
دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد
کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد

انتهای پیام/