انتقاد تند حسینی از داور دیدار پیکان و استقلال/داور جسارت نداشت

سرمربی پیکان به اخراج نشدن علیرضا رضایی و مهدی مهدی‌پور در دیدار تیمش با استقلال اعتراض کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید مجتبی حسینی، سرمربی پیکان پس از شکست تیمش مقابل استقلال در جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: بازی بدی نبود. جفت تیم‌ها برای انجام فوتبال قوی آمده بودند. برای این بازی خیلی زحمت کشیده بودیم. با وجود اینکه بازی بدون دلیل عقب افتاده بود، هیچ بهانه‌ای نیاورده بودیم. با  از طرفی با اینکه چندین بازیکن خودمان را در این مدت از دست دادیم، برای این بازی به خوبی آماده شدیم. استقلال از بهترین تیم‌های ایران است. موقعیت‌های خوبی خلق شد. بحثی که هست مربوط به قضاوت مسابقه است. معمولا درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کنم. اگر دروازه‌بان ما بیرون از محوطه جریمه موقعیت تک به تک را با دست می زد، داور از این صحنه می‌گذشت؟

وی ادامه داد: اگر بازیکن یک کارته ما، دو دفعه جلوی حمله حریف را می‌گرفت، داور کارت زرد دوم را نمی‌داد؟ داور به راحتی از این صحنه‌ها گذشت. بازیکن شماره ۹ استقلال دو دفعه خطای عمد کرد و جلوی حمله ما را گرفت اما داور به راحتی چشمان خود را روی این صحنه بست. امیدوارم داورانی که ادعای زیادی دارند، یک مقدار جسارت را از فغانی یاد بگیرند. اگر فغانی در قله داوری است، جسارت دارد و به رنگ پیراهن و لوگو تیم‌ها اهمیت نمی‌دهد. دروازه‌بان آن‌ها باید در دقیقه ۵۷ اخراج می‌شد. توپی را که در بیرون محوطه جریمه با دست گرفت، گل می‌شد. به راحتی حق تیم جوانی که زحمت می‌کشد و با کمترین قرارداد و حاشیه کار می‌کند، ضایع می‌شود.

او درباره بی‌دقتی بازیکنانش در موقعیت‌های گل گفت: بازیکنان ما باکیفیت هستند. ۲۰ روز هم بازی نکرده بودیم. جلوی تیم استقلال موقعیت‌ها را از دست دادند. وقتی تیمی جلوی یک تیم بزرگ موقعیت خلق می‌کند، به این معنی است که خوب عمل می‌کند. تیم حریف از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.

او درباره تقویت نشدن تیمش اظهار کرد: در نیم فصل نمی‌توانید بازیکن خوبی بگیرید. تنها تیمی که اینطور بازیکن گرفت، فولاد بود. اما تیم‌های خوب بازیکنان خود را نمی‌دهند.

انتهای پیام