مقر کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رسما افتتاح شد

کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ریاست کاوه درودی با هدف رفع مشکل معیشتی ورزشکاران راه اندازی شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  ساعاتی قبل در مراسمی به ریاست کاوه درودی  با حضور رضا فیروزی و نسرین شاه محمدیان نواب رئیس، ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون، علی حبیب اللهی، ابراهیم کمانی رئیس کمیته مسابقات، پژمان فزونخواه سرپرست انجمن بدنسازی و تعدادی از قهرمانان از جمله پیمان ماهری پور، حسین فاطمی، محمد کاشانکی، محمد لشگری و مریم زنبق و حمید درخشان پیشکسوت فوتبال مراسم افتتاحیه مقر کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

در این مراسم درودی رییس کمیته حرفه ای و دیگر مسئولان فدراسیون در خصوص اهداف فدراسیون از تشکیل کمیته حرفه ای و برنامه های این کمیته برای ارائه خدمات به قهرمانان حرفه ای به صحبت پرداخت.

در ادامه نیز پیمان ماهری پور به نمایندگی از قهرمانان حرفه ای در این مراسم دغدغه های این قشر از ورزشکاران را مطرح کرد.

ناآگاهی در کمین جوانان

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال گفت: جوانان ما از رشته بدنسازی اطلاعات کافی ندارند، بنابراین سراغ داروهایی می روند که به آن ها آسیب می زند. امیدوارم این کمیته بر این موضوع نظارت داشته باشد.

مشکل بدنسازی بانوان حل شدنی است

امیری دبیر فدراسیون بدنسازی گفت: ورزش کشور ما بیشتر در بعد قهرمانی ایفای نقش می کند. در رشته پرورش اندام نیز ما ورزشکارانی داریم که برای کشور افتخار آفرینی می کنند اما در بعد حرفه ای ورزشکاران کمی داریم.

این ها از بُعد قهرمانی فراتر می روند و به مرحله ورزش حرفه ای می رسند. برنامه ای برای حمایت از این دوستان نداشتیم اما حالا کمیته حرفه ای ایجاد شده است.

فعایت بانوان در برخی رشته ها مشکلی ندارد و موضوعات اخیر رفع خواهد شد. کاپ آسیا مختص پرورش اندام است که بانوان ما در این زمینه فعالیت ندارند و تنها شاهد حضور آقایان خواهیم بود.

اعطای تسهیلات اعزام

رئیس سازمان لیگ پرورش اندام گفت: ورزشکاران پس از قهرمانی مشکلات زیای دارند، ما در زمینه اعزام های بین المللی تسهیلاتی را در اختیار ورزشکاران قرار خواهیم داد.

ایجاد برابری میان بانوان و آقایان بدنساز

شاه محمدیان نائب رئیس سازمان لیگ پرورش اندام گفت: ما در صدد هستیم بدنسازی همانطور که برای آقایان انجام می‌شود برای بانوان اتفاق بیفتد و همان امتیازات در اختیار بانوان ورزشکارمان قرار بگیرد.

اطلاعات داده شده درباره بدنسازی بانوان اشتباه بود

نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: شکل گیری فعایت رسمی افرادی که در رشته پرورش اندام فعالیت دارند از اهداف ما است. این رشته از پرهزینه ترین ورزش ها است بنابراین می‌خواهیم به صورت حرفه ای ورزش را هدایت کنیم و بحث معیشتی را پوشش دهیم.

براساس اطلاعات غلطی که داده شد ما در فعالیت بانوان دچار مشکل شده‎‌ایم، اما با رفع نواقص در نحوه عملکرد، مشکل را حل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید :
رای جدید کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام شد
برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
درگیری در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

انتهای پیام/