انتقاد تند فتح‌الله زاده از عزیزی خادم و کمیته اخلاق

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به روند احتمالی تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال می‌گوید، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید نسبت به آینده فوتبال کشور تصمیم درست و قاطعانه‌ای بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فتح الله زاده درباره عملکرد شهاب‌الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال گفت:‌ من بی‌پرده صحبت می‌کنم. وقتی عده‌ای عزیزی خادم را رئیس فدراسیون فوتبال می‌کنند، بعدا از او باج می‌خواهند. آن‌ها هر چیزی که می‌گویند را باید عزیزی خادم انجام دهد.

ما ۳-۲ پدرخوانده فوتبال در برخی رسانه‌ها داریم که همه چیز را می‌خواهند مال خود کنند. الان ما یک بچه‌ای می‌بینیم که ۲۰ تا آپارتمان دارد و هیچ‌کسی نمی‌پرسد که این آپارتمان‌ها از کجا آمده است.

آدم‌هایی مثل ما را امثال این آدم‌ها از فوتبال دور می‌کنند و می‌آیند به عزیزی خادم وعده می‌دهند که ما از تو حمایت می‌کنیم و این درحالی است که نمی‌توانند خودشان را جمع کنند. وقتی که ما اینقدر ذلیل می‌شویم، هم خودمان هم فوتبال خود را نابود می‌کنیم.

او در ادامه درباره بیانیه تند کمیته اخلاق در حمایت از عزیزی خادم و تقابل کمیته اخلاق و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من اگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قاطع باشد و شجاعانه تصمیم بگیرد، قادر به انجام همه کارها هستند چون همه ارکان فدراسیون فوتبال زیر هیات رئیسه است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از اسناد فعالیت غیرقانونی حامیان عزیزی خادم/ بهاروند و مهرعلی مثل رئیس کمیته…
واکنش وزیر ورزش به درخواست عزل موقت عزیزی خادم
جلسه عزل موقت عزیزی خادم پنجشنبه هفته آینده برگزار می شود

انتهای پیام/