اولین آکادمی بین المللی هندبال آسیا در ایران تاسیس شد

آکادمی هندبال آسیا به طور رسمی در کشورمان تاسیس شد تا ایران نخستین کشور در قاره کهن باشد که می تواند از جدید ترین های هندبال بهره ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علیرضا حبیبی سرمربی سابق تیم ملی هندبال کشورمان با مجوز از فدراسیون هندبال و فدراسیون هندبال آسیا نخستین آکادمی بین المللی ورزشی در آسیا را تاسیس کرد ، این آکادمی در خصوص برگزاری کلیه دوره ها و سمینارهای آموزشی و کمپ های تمرینی ویژه بازیکنان ، مربیان ، داوران ، ناظران و …… فعالیت خواهد داشت.

گواهینامه های صادره از طرف این باشگاه و آکادمی مورد تایید فدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران خواهد بود . تعداد کثیری از کارشناسان و مدرسان برجسته جهان با دعوت علیرضا حبیبی به عضویت این آکادمی درآمده تا در خصوص اهداف این آکادمی در جهت رشد و توسعه هندبال در سطح آسیا و جهان او را همراهی کنند.

از این پس سمینار های ویژه ، دوره های جدید و کلاس های آموزشی خاص در آسیا در ایران و به میزبانی این آکادمی انجام خواهد شد.

علیرضا حبیبی در همین خصوص بیان داشت : با توجه به تجارب آموزشی خاص در هندبال با همکاری کنفدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران برای نخستین بار چنین آکادمی تشکیل شد ، این آکادمی در راستای فعالیت فدراسیون های هندبال آسیا ، کمپ های آسیایی و تورنومنت های بین المللی فعال خواهد بود ، ایران نخستین میزبان این آکادمی خواهد بود و امید می رود به واسطه ارتباط خاص این مجموعه بتوان در جهت رشد و توسعه هندبال با دیگر کشور های جهان فعالیت کرد.

او افزود: در قدم نخست از 12 مربی تراز اول دعوت کردیم تا دروه هایمان را برگزار کنیم و به طور رسمی فعالیت هایمان آغاز شود ، انتظار می رود تا چند وقت آینده میزبانی هالی زیادی در بخش های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام /