بدترین تراکتور مقابل استقلال مجیدی/ رکوردی که آبی‌ها می‌توانند به آن برسند

 

تراکتور از سال ۸۸ تا به امروز فقط یک بار با رتبه‌ای بدتر از رتبه‌ای که الان در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد (رتبه سیزدهم) به مصاف استقلال رفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهترین رکورد لیگ برتری تراکتور مقابل استقلال مربوط به حد فاصل لیگ سیزدهم تا لیگ شانزدهم می‌شود که در ۸ دیدار مقابل آبی‌های پایتخت شکست‌ناپذیر ماندند. ۵ برد و ۳ تساوی حاصل کار تراکتور در آن دیدارها بود.

استقلال اما در حال حاضر به بهترین رکورد خود مقابل تراکتور در لیگ برتر رسیده و از لیگ نوزدهم تا الان در پنج دیدار لیگ برتری مقابل سرخ‌پوشان تبریزی شکست نخورده و ۴ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.

این رکورد تراکتور مقابل استقلال در دیدار روز جمعه شکسته نمی‌شود اما رکورد دیگر تراکتور که استقلال به آن رسیده و می‌تواند بشکند، تعداد پیروزی متوالی است.

بهترین رکورد تراکتور در این زمینه مربوط به لیگ پانزدهم و شانزدهم است که این تیم در سه دیدار متوالی با نتایج ۳ بر ۲، ۲ بر یک و یک بر صفر استقلال را شکست داد. استقلال اما در دیدار دور رفت این فصل و با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور به این رکوردرسید و حالا می‌تواند با پیروزی در دیدار روز جمعه، این رکورد را هم از تراکتور بگیرد.

بیشتر بخوانید:
چرا ذوب آهن از استقلال شکایت کرد؟
شکایت رسمی باشگاه ذوب آهن از استقلال

انتهای پیام /